kolmapäev, mai 02, 2007

old habits

Vanade harjumuste kohaselt vedasin ma hunniku eksamiks õppimisel võimalik, et vajalikke asju suurde tuppa ja potsatasin diivanile. Rohkem ma neid asju ei puutunud. Aga eks ilma subtiitriteta "Alfie" vaatamine ole ka ju inglise keele õppimine. Brittish accent ja puha:P Mulle meeldis see natuke nukrameelne alatoon ja need kohad, kus päike jättis erkkollased laigud seintele. Ja see (vanamehe lauldud) vana laul vanadest harjumustest jääb korralikult kummitama. Tuli välja, et ma polegi ainuke inimene, kes ühtegi Bondi filmi näinud ei ole:)

Nimeta 2 asja, mis Jude Law'l ja Erkal sarnased on! - Tumeroheline sametpintsak ja Teletupsu-naeratus ;) Aga jah, see (stiil+muie) oli mu meelest ka kõik, mida vastata küsimusele "What do women see in him(st in Alfie)?". Kuigi mõni (who could that be?) lisaks ehk ka auto:P Aga see on täiesti teine jutt. Muud ei korda enam, ainult et keegi K., kes on mu meelest suht OK, arvab kelleski M.'ist, kes minu silmis väga ebasümpaatne on, ülearu hästi. Ja see on pehmelt öeldes naljakas:P Eriti kui mina üritan K.'le selgeks teha, et minu mõistes on see inimene ikkagi loll, vaatamata oma suurele mälumahule. Parim näide, et inimene on masin - kõik on õpitud ja korraliku koolilapse kombel tehtud, aga absoluutselt ilma igasuguse emotsionaalsuse ja loovuse märgita. Selle peale saan ma "peksa" nagu viienda klassi inglise keele tundides;) Njaa..

Ma ei mäleta, et varem oleks maikuus nii paksu lund sadanud.. Selline ilm on kohutavalt väsitav ja masendav. Eriti kui mõelda näiteks eelmise aasta samale ajale.

Homme on viimane koolipäev. Kuigi eks ma pean kunagi veel rootsi keele konsultatsioonides ka käima, kui ma nad endale üldse orgunnitud saan. Ja kui ei saa, siis seda parem:) Olekski aega Haapsallu minna või tööle hakata. Kurat, et see Falck mulle ka ei vasta midagi. Kusjuures, ma ei saa aru, kuidas kinnisvara Haapsalus sama hinnaga on nagu Tartus.

Eile oli perekeskne minu edasiste plaanide arutlus. Väikeste vihjetega, et paberit on vaja, lasevad nad mu vabaks. Kuigi jah, ega ma ju ei tea, kuhu minna. Ja ikkagi paistis välja, et kõigile on elementaarne "põhikool - tref - tü bak- mag - eluaegne töö" variant. Väljendid "raiskama aasta oma elust" jätavad mulje, nagu oleks olemas mingi elu eesmärk, mis on kõigil inimestel ühine ja nõuab, et selle suunas liigutakse. Kui sellelt eemale kalduda, siis on see elu raiskamine. Njah, see, mida mina nimetaksin just elamiseks. Aga eks näis. Please mind the gap! ;)

Kommentaare ei ole: