kolmapäev, mai 09, 2007

unekas

Millegipärast avastasin ma täna, et olen suurema osa kõigist üritustest, kuhu minekut plaaninud olin, maha maganud.. Ja filmid ka. Näiteks too "Chapter 27" või kas või eilne "Kõlvatu", mida poolenisti nägin. Kusjuures päris hea mulje jättis see pool. Tahaks algust ka näha kunagi.

Ei ole vist normaalne hommikuti nii kaua magada (kaheteistkümneni või nii, kuigi eile sai suht normaalsel ajal magama mindud) ja siis ka veel mitu tundi unisena ringi tuigerdada. Mulle oleks vaja kedagi, kes torgiks mu normaalsel ajal üles ja ütleks, et vot, hakka nüüd seda õppima või toda tegema, ja et ma siis kuulaksin ka teda. Või lihtsalt igaks päevaks korralikku to-do-listi, sest siis suudaks ma ise ka järge pidada. Praegusel juhul võtab aga listi koostamine juba pool päeva ja samal ajal ma lihtsalt mökutan. Kurat, ma ei taha ju tervet kuud niisama ära raisata!

Kommentaare ei ole: