teisipäev, mai 15, 2007

happy ending

Tulin mitte väga ammu Riinule õnne soovimast. Ta veetis esimesed 45 minutit oma sünnipäevast Katrini ja minuga väljas juttu ajades. Nii tore:) Me suutsime naabreid ka vist üles ajada, tulesid pandi igatahes põlema. Mulle meeldivad sellised natuke üllatuslikud sünnipäevakingid:D Mis sisaldavad palju roosat:P

Seda ma tahtsin juba enne meelde kirjutada. Kuigi see pole just mingi vapustav üllatus. Eile õhtul pärast igapühapäevast kava asus meie pere naiskond ülevas tujus YouTube'i videosid vaatama. Jaa, seda roosa kampsuniga;) Mille järel emme küsis, et kas mulle meeldivadki sellised naiselikud/geilikud stiilsed mehed, kes oskavad end liigutada ja kellel on midagi öelda? No mis ma sinna parata saan?!! Tuleb nii välja jah, et enamus nendest, kes minus vaimustust tekitavad, on sellised, ja huvitav on ka see, et nad näevad kõik ka tunduvalt nooremad välja, kui nad on. Nii et kui ma üllatun kunagi kellegi vanust kuuldes, siis tasub seda silmas pidada;)

"Don't let stars get you down ... Gonna pick you up like a paper cup.."
"Cos it's all in the hands of a bitter, bitter man.. Say goodbye to the world you thought you lived in.."
Ja jälle juhtus nii, et ma sattusin enne magama minekut Teda kuulama. Ja see ei olnud ette kavatsetud, vaid muutub kuidagi loomulikust vajadusest rituaaliks. Kuigi ma kavatsen nüüd veel ühte filmi vaatama hakata. Sellist, mida ma olen juba tolle väljatulekust saadik kavatsenud ja kavatsenud vaadata, aga pole veel kuidagi hakkama saanud.

And it don't have to make no sense to you at all

Kommentaare ei ole: