reede, mai 11, 2007

noise pollution

Tegelikult on laupäeva varahommik ja kell 01.58, aga ma räägin neljapäevast ja ehk ka reedest, kui ma enne magama ei jää..
N-l vaatasin üle mitme aasta Eurovisiooni. Kohutav mürateostus ja see ülepingutav tõmblemine ajas silme eest kirjuks. Aga ma tõesti ei viitsinud ka muud teha.
Üks tore asi Eurovisiooni juures on see, et saab geograafiat õppida. Mulle varem tundus, et näiteks Iisrael, Gruusia ja sellised jäävad nagu kaugemale, aga tuleb välja, et ikkagi Euroopa. My bad.. Kas Usa ja Austraalia ei osalegi?:O
Belgia laulul olid tore esituskollektiiv.. Loomulikult 6 inimest (et ikka kogu raha eest saada) ja pärit olid nad kes Kuveidist, kes Vietnamist ja nii edasi, ainult Belgiast ma ei kuulnud kedagi olevat.. Ja eeslaulja, kurat, üritas Mikat ahvida, vähemalt soengu poolest. Urr.
Aga kui nüüd lauludest rääkida, siis mulle meeldis Ungari. Pole ka ime muidugi, sest see oli ainuke laul, mis tõesti ilma igasuguste allahindlusteta, et "ah, eurolaul", ka kuulata kõlbab. Kusjuures, mulle meeldis Iisraeli bänd ka, instrumentide rohkuse ja kakofoonia poolest natuke Kriminaalset Elevanti meenutav, ja lool poleks ka viga olnud, kui vaid see kohutav refrään oleks ära jäänud. Paar enam-vähem normaalset oli veel, ma sain hädaga lõpuks isegi 10 kokku, kelle mina edasi oleks saatnud. 3 neist sai päriselt ka edasi.
Eelviimane laul ütles "This is the time for us to get a life". Oleks küll õige aeg jah, aga kaks tundi sai juba kuulatud seda kassikontserti. Jube mõeldagi, millele ma aega kulutan:S
Ja jube on kuulata mingi puise soome aktsendiga mitte minu maitsele vastavaid inimesi pingutatult inglise keelt purssimas. Eriti kui ollakse harjunud mõne särtsaka ja mõnusa-aktsendilise TeadagiKelle intervuusid kuulama... :P
Kokkuvõttes olid kõrvad huugavad ja pea valutamas. Koguaeg pidevalt muusikat kuulata, isegi head muusikat, ei ole just kuigi kasulik, mis siis veel eurolauludest rääkida. Kuna klapid vinnati teise tuppa, siis ma praegu muusikat kuulata ei saa. Nad vist arvavad, et ma teen filosoofiat:P Jee rait. Aga tehtud ta sai tegelikult. Lõpuks. Öisel ajal olen ma ikka palju produktiivsem. Ja kui hommikul mitte üle lugeda, siis ei tule süümekaid ka, et ei tulnud piisavalt hea või midagi.

Nii, reedesest teatriõhtust ka. Üldiselt palju keskpärasust ja halba, üksikute meetilgakestega. Ükski etendus mulle tegelikult ei meeldinudki, mõnes oli ainult paar andekamat näitlejahakatist, keda vaadata. Kohati tekkis küll tunne, et appi appi, kuidas mõnel absoluutselt enesekriitikat ei ole, nii välimuse (eelkõige riietuse) kui näitlemisoskuse poolest. Aga eks mõni teatud juhendaja soosibki üledramatiseerimist ja annab kõigile kõrge enesehinnanguga kakerdistele rolli.
Mul on kohutavalt kahju, et K. rühm ei saanudki esineda. Seal on mõni vähegi andekam ka. Ja nad nägid nii toredad välja! Ma ei mõista, kuidas seda varem ei teatud, et mingil ajal on vaja saal tühjaks teha ja kõik ei jõuagi ära esineda. Oleks võinud vähemalt 12dikele eelisõiguse anda, sest päris mitmel neist tuleb järgneva kahe nädala jooksul 3 kõige raskemat eksamit ja neil oleks seda proovidele kulunud aega ka muu tarbeks hea kasutada olnud. Oleks ju saanud kõik need vilistlasjamad välja jätta ja kümnendikut hilisemaks tõsta jms. Oeh:(

Kokkuvõttes õppisin ma, et hunnik kvantiteeti on väga väsitav.

Kommentaare ei ole: