laupäev, mai 12, 2007

kodanik

Muide, ma sain passi ja ID-kaardi kätte. Mitte küll nüüdsama, aga.. Ei läinud nii kaua, kui hirmutati. Mulle meeldib, et ID-kaardi pilt must-valge tundub:) Kui ma ütlesin, mis ma tahan, ja tädile vana passi ulatasin, siis ta küsis mult millegipärast, et kas nimi on samaks jäänud.. Kas ma näen välja, nagu ma abiellunud oleks? :S :P Pealegi, mis vahet seal on, kui uutel dokumentidel oleks see nimi, mida ma tahtsin.. Aga ei, tegelikult oli üllatavalt sümpaatne tädi:D Mu foobia igasuguste büroktaatiainstantside vastu hakkab vähehaaval vaibuma. Aga viisasid ei läheks ma sellegipoolest taotlema.

Kodanik läheb homme maale:) Sellele, mis minu oma on:) Kodanik saab homme värskes õhus ennast tühjaks joosta ja karjuda (ja laulda) ja füüsilist tööd teha. Jaa, juba Spinoza ütles, et "igaüks, kes tegeleb vaimse tööga, peab tegema ka käsitööd või füüsilist tööd, muidu läheb pätiks." Vot nii. Mina küll pätiks minna ei taha, või kuidas?. :P (Õige vastus on "Mis seal enam minna"!)

Kommentaare ei ole: