esmaspäev, mai 21, 2007

veel happy endinguid

Peaaegu kogu pühapäevane teleprogramm jõudis täna lõpule. Prügikalas toimus kõik jube kiiresti. Viimasesse osasse oli sokutatud pool kogu seriaali actionist. Ja too Patrik jättis mulle algusest peale prühhopaadi mulje, ma tahtsin öelda "oli mulle lapsest saati vastik":P Aga lõpp oli õnnelik. Ma pole ammu küüsi padja sisse pigistanud ja kurjategija pääsemist lootnud. Ja tegelikult ma ei uskunud, et nad õnnelikult lõpetavad, sest reaalses maailmas oleksid nad arvatavasti kõik surnud. Aga õiglus võidutses:)
Ja Black Books lasi täna seda lugu! Kujutad ette! Ma vaatasin eelmisel nädalal poole silmaga isegi tolle totra kiiksuga igivana "Kesköise kauboi" üle, sest see laul lihtsalt jäi mulle külge ja tahtis et ma teda kuulaksin. Ja mulle meeldis Bernardi fun stiilimuutus:) Mu lemmikroheline pluus naljakate nööpidega. Ja Manny tuli tagasi, et happy ending oleks:) Tänaseks oli muide draamasari komöödiasarjaks parandatud. Oot, mis seal telekavas on? Uus hooaeg tuleb? Mis nad siis üldse ehmatavad niimoodi..