teisipäev, mai 22, 2007

muuving

Linnas käidud.
Hambaarstile unustasin ikka ühe paberi tagasi anda, mille olin ära täitma pidanud.

Huvitav, kas Eeva-Liisa sai oma traatlille kapi otsast kätte.. Inka õpiku unustasin ka kappi jätta või ära viia, nii et vedasin siis kaasa igale poole.

Raamatukogus ütleb see valveonu mulle alati tere niimoodi, nagu ta tunneks mind. Jaa, need esmaspäevahommikud, kui avatakse alles kell 9..:P Kuna mul oli ainult 10 minti aega, siis ma viskasin peamiselt varem võetud raamatuid tagasi, üritasin võõrkeelsest osakonnast ebaõnnestunult silti "rootsi keelsed" leida ja võtsin ülevalt kaks stiilset Wong Kar-Wai filmi.

Siis lippasin Ateena majja BFMi tutvustust kuulama. Ikka Powerpointi esitlus nagu igal pool:P Mingi leht käis ringi, kuhu tuli nimi, meiliaadress ja eriala, kuhu tahad astuda kirjutada, ma jätsin selle täitmata.. Sest ma ei kavatse sinna ju nagunii minna. Aga mulle meeldis Kilmit kuulata :) Ta ütles ka, et kui tal oleks teine elu veel, siis ta veedaks ühe neist ainult filme vaadates ja/või raamatuid lugedes!:) Ja et tema meelest on see jama, et teist kõrgharidust pole võimalik tasuta saada! Sest see soosib otse koolipingist filmi õppima minekut, ilma igasuguse elukogemuseta, mis tegelikult jube vajalik oleks. Mul hakkas lausa kahju, et mul üldse andeid ega teadmisi pole nendest asjadest, mis tegelikult huvitavad on:( Aga nii loll ma vist küll poleks, et Guy Richie't lemmikrežissööriks peaksin ja I.Bergmanist midagi kuulnud poleks:) Nad nimelt tõid näite, et mitmedki kandidaadid on sellel tasemel. Päris muhe tunne oli seal pehmete istmete peal laiutada, endal kotitäis raamatuid-filme kotis, kui nemad soovitasid meil aasta otsa lugeda, filme vaadata, stsenaariume kirjutada jms, kuna sel aastal filmi sissevõttu pole. Siuke tunne, et "hahaa, arva ära, mis mul kotis on siis!" :P

Aga kui Ateena majast rääkida, siis tänane asi toimus selles ärklikorruse tillukeses saalis. Kuna väljas oli kohutavalt palav, siis oli sees ka. Ventikas eriti ei funkand vist. Lagi oli jube madal, ei kujuta ettegi, et sinna tantsuetendused ära mahuvad.. Ja igal pool koridoris-trepikojas olid sildid "värske värv" ja kõike parasjagu kõpitseti-värviti. Aga ma usun, et lõpptulemus on kena:)

Kommentaare ei ole: