kolmapäev, mai 16, 2007

joodik

Mulle nii meeldib joodi maitse :S (Hiljem: Tuli välja, et see on hoopis jodoform. Mitte et mul ükskõik poleks, kuidas neid suvalisi samasuguseid aineid nimetatakse, aga lihtsalt..korrektsuse mõttes. Jood ei pidavat haisema.) Aga nüüd on vähemalt 50% mu üleajavast tarkusest välja kistud. Ai, hamba unustasin kaasa võtta! Näh. Muide, millegipärast arvab mu hambaarst, et ma olen väga julge näoga tüdruk:) Selle pärast, et ma kisama ei pista iga pisikese asja pärast?
Ma mõtlesin, et ideaalne oleks päev enne lõpetamist üks hammas välja tõmmata ja näiteks enne rootsi keele eksamit teine ja siis olekski kõik:D Aga tegelikkuses ma vist enne suve neist ei vabane. Päris hea idee oleks homme selle klassivideopäeviku jaoks klipp teha:P Mis sest et suu lahti ei tule. Siis on vähemalt parem põhjus kui lihtsalt "Ah, ma ei oska midagi öelda":P Tegelikult on suurem probleem see, et ma ei saa muusikat kuulates kõvasti ja valesti kaasa laulda, sest selleks oleks vaja suu ammuli ajada. Nii et Keegi laulab täna üksi:) Muide, ma otsustasin ära, millise laulu ma videoklipile taustaks võtan, kui mingi video üldse tuleb. Aga mul lööb mingi missioonitunne välja või midagi, sest kuidagi süümekad tekivad, kui igasuguseid asiseid meile saadetakse ja rõhutakse sellele, et KÕIK võiksid ikka aktiivsust üles näidata. "Oleme klass või ei ole?!"

Mis see olgu, et just siis, kui teised söövad ja ise süüa ei saa, tuleb kõige suurem tahtmine midagi närida?! Isegi isu pole ja ma sõin enne ka nädala jao ette ära, aga ikka tahaks. Soovitaks igasugustele dieedipidajatele, kellel tahtejõudu napib - tõmmake mõni hammas välja, siis lihtsalt ei saa süüa ja pole mingit võitlust iseendaga!

Aju-uuringuid oleks ka vaja.. Kas või sellepärast, et ma siin ükspäev suutsin kolmandat korda midagi sellele analoogset teha. Ja sel ajal oli mul see tükk tarkust veel suus, nii et ma ei tea, milles asi.

Kommentaare ei ole: