laupäev, mai 26, 2007

no money - no problem

Ma olen nii laiskunud/laisastunud, et isegi terve vaba õhtu jooksul ei suutnud midagi asjalikku ära teha. Ja ma olen suht friikdaut, et ma esmaspäeval Pisi-Pungaga kokku saan, et svenska kohta teadmisi hankida. Ma pidin põhimõtteliselt kõik, mis eksamiks vaja, üle vaatama, aga kas ma olen alustanud? See nädal oli praktiliselt svenskavaba. Nagu ka kõige muu vaba..

Mulle on hakanud huvi pakkuma nö vigade vahelt lugemine. Keegi kasutas hiljuti seda toredat väljendit ja siis tundus mulle, et see läheb täitsa kokku sellega, mida mina mõtlen. Näiteks vaatad hea pointiga filmi, mis pole kuigi professionaalse tehnilise kvaliteediga, aga suudad vaatamata ebakvaliteetsusele (ehs siis veakoht) ikkagi ideed näha.
Eriliselt olen ma spetsialiseerunud välismaalastele, kes üritavad eesti keelt rääkida. Nii tore on järeldada, milliseid sõnavorme jm nende keeles ei ole või on teistmoodi, kui nad eesti keeli mingi vea teevad. Ses mõttes, et ainult tänu veale saadki teada, mis teisiti on, muidu ei saaks. Vigade vahelt lugemine:)

Selle Jaapani keisripaari Eesti-külastus ajas mu mõtted jälle Jaapanisse uitama. Miskipärast tahan ma just sellistesse kohtadesse minna, kuhu jala kohale ei saaks, isegi kui jõuaks nii kaugele kõndida. See meie maailmajagu on ilus küll, aga põhimõtteliselt on kõik Euroopa riigid omavahel ikkagi väga sarnased. Tahaks Jaapanisse ja üldse Aasia maadesse, Lõuna-Ameerikasse, Aafrika neegripoiste juurde... Eile uurisin jälle natuke mingit vabatahtlikuks minemise võimalust, aga need on suht ebasobivad, sest kust ma võtan esiteks julguse ja õpivõime, teiseks 14 või 20 kuud ja kolmandaks raha (mis sest et nad väidavad, et No Money?- No Problem; et teenid jooksvalt väljaõppe ajal).

Üldse kurat on see raha viimasemal ajal risti-põiki ees. Kuigi ma ei saa aru, kuidas saab üks korter nii!! palju maksta. See vannituba oleks täitsa nagu koridoris.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Minu arust on raha roll ületähtsustatud. Inimesel on jalad, mis võimaldavad reeglina kõndimist. Inimesele on vaja vaid juua, söömata saab kauem olla ja peavarju. Kui väljas on soe, siis saab õues magada. No probs. Kui väljas pole soe, siis saab nautida EL liikmesmaades nn tasuta öömajasid (mis pole mõeldud a-sotsiaalidele). Ja alati on olemas head inimesed, kelle südametunnistus (või usk) ei luba kedagi abita jätta. Raha tagab meile lihtsad mugavused - öömaja hotellis, lennuki, kvaliteetse toidu. Ometi saab ka ilma, iseasi, kas tahame :)
Ning kui pole raha, siis tuleb lähtuda sellest, et alati on neid, kellel on raha ja kes tahavad seda ka teistele anda.

Kusjuures, see korter isegi meeldib mulle, kui veidi värvi lisada. Ma alguses vaatasin, et see maksab alla 1 miljoni ja mõtlesin, et mille üle sa imestad. Aga äkki saab kummitused ka ostuga kaasa? :)

Suule ütles ...

Jah, eks ma tean ka seda kõike, mida sa ütlesid, aga ilma rahata saab hakkama siis, kui olla ise hakkaja ja omada või hankida tutvusi. Mina teatavasti selline ei ole, nii et...

Korteri puhul on äge see, et toad on suured ja mõjubad saalidena. Ja avarus ei saa ahistama hakata:) Kui kummitused ka hinna sees on, siis ma ostaks küll ära! Oleks kellega suhelda ja puha:D

Huvitav, kas keegi bingos ei tahaks minu kasuks sohki teha...?