kolmapäev, mai 09, 2007

oooooh:)

Täiesti fantast, kui tore mõni inimene tunduda võib! Ma olen tänase päeva jooksul peaaegu ärkamisest saati Mika videosid vaadanud ja aina sümpamaks ta läheb:D Ta on nii noor, andekas ja mitmekülgne, hea huumorimeelega, ühiskonnakriitiline, ironiseeriv, energiline, emotsionaalne, vaba ja sõbralik suhtleja, isepäine, piiridega mängiv, mõnusa kiiksuga, stiilne, sarmikas, lapselikult siiras, loomulik, armas ja.... :) Raske lapsepõlv ja sellega toimetulemine tõstab ka kindlasti minu hinnangut. Ja et ta suudab tõsistest asjadest rääkides/lauldes siiski optimistlikuks jääda ja positiivse meeleolu luua. Ja et ta ei käitu ülbe staarina, vaid saab aru, et ta on täiesti tavaline inimene nagu kõik ülejäänudki, ainult et natuke andekam:)
Mul on tunne, et temast saab esimene artist, kelle plaadi ma ostan! Jah, ma ei ole mitte kunagi veel ühtki cd-d endale ostnud! Hull illegaalitseja ikka. Kõik on kuidagipidi niisama kättesaadav. Ja kui ei ole, siis ma kas jõuan ära unustada, et ma mingit konkreetset lugu tahan, või leian midagi sama head/paremat samalt esitajalt või kelleltki, kes midagi sarnast viljeleb. Sest on ju nii palju erinevaid muusikuid, üks parem kui teine. Kuulad natuke ühte ja kui rohkem ei leia, siis võtad järgmise ja siis tuled näiteks jälle tagasi esimese juurde ja siis kolmanda... Ja alati ei pea ka kõike omama, saab ka niisama kasutada ja tarbida teiste ülesriputatut. Ja eks mõned plaadid on keegi teine ka mulle kinkinud või niisama andnud, kassette olen ka kunagi ostnud. Aga jah. He's incredible! See on ka üks ta lemmiksõnu vist, igatahes kasutab ta seda suht tihti oma intervjuudes.
Kusjuures, kui ma mõtlen, mida R.Pakk kirjutas Johnny Depi kohta, et ta meeldib kõigile sihtgruppidele erinevatel põhustel, siis mulle tundub, et Mika on samamoodi väga erinevatele inimestele meeldiv. Lastele meeldivad ta lokid ja et ta laulab pulgakommidest ja koertest, naistele meeldib, et ta on kena ja tore, intellektuaalidele meeldib ta ühiskonnakriitilisus ja piiripealolek, ... Ja see et ta ei lase plaadifirmadel endast kellegi klooni vorpida, see teeb ta veel külgetõmbavamaks:D

Artikkel lehes:

Rein Pakk, seda on sinult ja Jarekilt kindlasti mitu korda küsitud: miks klubil selline nimi?

Esiteks meeldib minule Johnny Depp ja Jarekile meeldib ka. Ükskord olin ma sõber Tõnis Kahu juures külas, lappasin väga karmi, ekstreemse ja raske metallmuusika ajakirja nimega Terrorizer, kus olid järjestatud aasta kokkuvõtted ja aasta suursündmused. Kõik olid mulle täiesti tundmatud nimed, ja siis järsku vaatasin – aasta film: "Kariibi mere piraadid", aasta näitleja: Johnny Depp. Siis mõtlesin, et täitsa lõpp! Lastele meeldib Johnny Depp, sest ta teeb lahedaid lastefilme. Naistele meeldib, sest ta on ilus ja romantiline. Intellektuaalidele meeldib, sest ta on üsna smart ja intelligentne. Ja nüüd vaatan, et kõige hullematele hevimeestele meeldib ka Johnny. Siis tekkiski selline küsimus, et kellele ei meeldiks Johnny Depp? Ütlesin seda Jarekile ja ta ütles, et selle võikski klubile nimeks panna.

Kommentaare ei ole: