teisipäev, mai 08, 2007

1, 2, 3 - oeh!

I'm glad it's over! It was terrible!
Ma ei taha sellest enam rääkidagi. Aitab juba küll. Aga emme helistas just ja küsis, et kuidas ma ikka ei tea täpselt, mis number see seal oli. Ta ei saanud aru, et kuidasmoodi ta siis seda numbrit näitas, kui suuliselt ei öelnud, et joonistas õhku või?:P Mõnitab ka veel. Hullult käis peale, et ma ikka läheksin ja uuriksin, mis see oli. Mis tal sellest? Ja mis vahet seal ikka on? Eesmine number oli peaaegu päris kindlalt 1, nii et üle 10 punkti kaotsi ei läinud!:D Ja nagunii saab 22.sel ju teada. Tegelikult on ikka kohutavalt ebaõiglane, et ainult number on oluline ja keegi ei teagi, kui sitasti tegelikult läks. Aga noh, mulle sobib küll nii.

And to sum up, ääääää, hmmm...., (oh my god), ..öä.. Kokutajate kategooriasse paras tõsta :S

Hiljem: Päris naljakas on avastada, et telefonil on sõnumikast jälle täis, sest Keegi on saatnud 4 täpselt sama sisuga smsi. Aga eks ma andestan sest, sest ta on ju nii kaugel maal ja pealegi olid pulmad alles paar päeva tagasi:P

Kommentaare ei ole: