neljapäev, märts 01, 2007

maakad pealinnas vol 2

Seekord ei tule pikka detailset kirjeldust, vaid lihtsalt suvalised punktid, mis meelde jäid.
  • See sõit polnud mingi klassiüritus vaid oli organiseeritud hoopis TÜ keskkonna tudengite poolt. Minnes oli väga kena žest, et pakuti õuna ja kommi:) Bussisõit oli üldse normaalne (ilma tavaliselt õpetaja poolt esitatud küsimuseta "Kuidas meeldis?":D), ainult muusika kohapealt on väikesed pretensioonid. Aga kõrvad isegi kuulevad veel, nii et.. Lihtsalt ei vedanud vist kõlari asukohaga.
  • Kumu juurest on ikka jube lühike maa kesklinna! Ja suuna leidmisega pole ka võimalik mööda panna, sest kõik kirikutornid ja laevad jms paistavad mäe otsast ilusti ära. Kadriorgu läbides jalutasime tiigi peal ja vahtisime parte. Tuleb hakata kaasas kandma mingit kleepepaberite plokki, siis saabki hakata igale poole jätma silte "Mulle meeldivad sinu kollased kardinad!", "Sul on ilus müts", "Vabandust, aga su maja ei sobi siia", "Sa tundud tore" ja igasuguseid selliseid:)
  • Kondamise tagajärjel jõudsime välja Kollasele tänavale:) Ma ei teadnudki, et Tallinnas selline on! Kas Punane tänav on ka?:P No see mind tegelikult ei huvita, aga Kollasel tänaval võiks küll täitsa elada. Keegi võiks 2008 septembrist detsembrini seal mingi kööktoa odavalt üürile anda ;)
  • Kuna vaba aega oli kella seitsmeni, siis tuli see kudiagi sisustada linnas komberdamisega. Käisime siis šoppamas. Neljast kolm said midagi, mina polnud üks neist. Aga ega ma väga ei üritanud ka. Ja tegelikult oli koguaeg lõbus:) Kuidas see nüüd oligi.. "Me oleme Tartust, me teeme nalja(küll tallinlased/soomlased maksavad nagunii)"..?
  • Isegi Raekoja platsil (kurat, ma kunagi ei tea, kas see on üldse suure tähega) külmast kangena istuda oli tore. Vaadata inimesi. Igasuguseid oli: eestlasi, stiilseid inimesi(enamasti kindlasti välismaalased!), lihtsalt turiste suurte kohvritega, lilledega inimesi, mantliga mees lapsevankriga...
  • Traditsiooniline Mac'is käimine sai ka tehtud. Kahekordselt lausa. Jäätisekokteil on külmaga ikka hea:P Kuigi tegelikult ma küll kindel polnud, mis maitse sellel maasikakokteilil ikka oli. Teisel korral oli Mac'is üks nunnu väike poiss ka(tumeda naha, lokkide ja sinisetriibulise pluusiga), aga ma nägin teda alles hiljem läbi akna, kui me üritasime R. ja E-L. kannult maha raputada(mitte päriselt, lihtsalt nalja pärast:)
  • Ajatäiteks käisime veel raamatupoes, kust ma emmele kingituse sain, ja kondasime tiiru lähedalasuvate tuttavate punktide ümber. Ma hakkan pikapeale juba natuke nagu taipama, mis kus asub. Isegi Niguliste kiriku leiaks üles:P Siis hakkasime NO poole liikuma, teadmata selle täpset asukohta. Miskipärast arvasin ma koguaeg, et otsida tuleb midagi hooopis teistsugust, aga no, kui suurel majal oli suur ja helendav NO 99, siis polnud vist võimalik, et see vale koht on.
  • Etendus polnud väga sügavalt naftaprobleeme käsitlev, aga oli vähemalt lõbus(selline enesekriitiline ja -irooniline) ja kohati huvitavate lahendustega(näiteks see koht, kus Kristjan Sarv välja jooksis ja teda aknast filmiti ja seda meile seinale lasti). Suurim saavutus: isegi Ü. naeris! :D

Kommentaare ei ole: