esmaspäev, märts 12, 2007

muusika mu kõrvades

Ma ei saa aru, kuhu nädalavahetused kaovad! Kuigi tegelikult kaovad isegi argipäevad.. Eile kekslesin ma veel kolmveerand nelja ajal öösärgiga ringi ja mängisin tolmuimejat ja muidu lolli. Midagi asjalikku ei jõudnudki teha. Kaks õhtut järjest vaatasin telekast enam-vähem ideega filme(millel on kehvapoolne teostus), mida ma juba varem näinud olen-st ajaraiskamist. Pool "Unot" jõudsin ka ära vaadata, äkki homme vaatan teise poole.
Praegu hakkasin homseks muusikavärgiks lugusid kuulama. Tuleb välja, et siin kõiki üldse ei olegi. Näiteks Kapi "Noortesümfooniat", mida ma kuulda oleks tahtnud, sest sellele olen ma iseloomustuse juurde teinud märgi :), aga nüüd ma ju ei mäleta enam seda lugu. Ja mõne Elleri looga on samamoodi. Aga üldiselt on mõnus klappidega kuulata, siis saab heli täiesti põhja kriiskama keerata, et vähegi sõnadest aru oleks saada(seda muidugi lugude puhul, millel üldse sõnad on;) Praeguseks on mul kuulata veel neli autorit, nii et pole hullu. Pealegi mulle täitsa meeldib:) Aga sellele vaatamata hakkavad nad kõik omavahel segi minema vaikselt. Üks "Kratt" virutas mulle praegu taldrikutega siukese plärtsu kõrva, nii et ma olen kurdistumas.. :S Tubina oleks võinud üldse välja jätta.

Ahjaa, täna on viimane kord, kui mu poolemeetrised juuksed saavad suurte kõrvaklappide külge kinni jääda ja sellega "ummistusi" tekitada:)

Kommentaare ei ole: