teisipäev, märts 27, 2007

mis nad siis tulevad meie õuele ...

Täna olen ma pahane.

Ma olen sellest juba korra rääkinud, aga täna ajas see mu eriti närvi. 1. Ma vihkan, kui inimesed, kes ei kuulu tegelikult meie trenni, käivad seal ikkagi ja tantsivad täiesti teistega arvestamatult laiutades! Neil on ju mitu oma trenni aeg+ vabaharjutamistund, aga nad ronivad meie (MINU!) trenni ruumi võtma, nii et mina, kes ma satun niigi viimasel ajal haruharva sinna, näiteks ei mahu enam põrandale. 2. Ja üliagarad ärplejad häirivad ka juba tükk aega. Aga ma lohutan end sellega, et varsti tuleb suvi! 3. Ja mulle ei meeldi, kui kõiki mu koperdamisi filmitakse!
4. Ja mulle ei meeldi, kui mind pildistatakse! Eriti kui see pilt ei jää minu kätte ja ma ei tea, mis sellega edasi tehakse. (Sama käib ka 3. punkti kohta.)
5. Ja mulle ei meeldi, et mu emme ja kallis klassijuhataja minust tagaselja räägivad. "Oi, Suule on väga tubli, aga nii tagasihoidlik" - no what the ****??! Ära räägi, kui sa ei tea! Tublidusest on asi kaugel ja see, et ma ei vaevu idiootsetele küsimustele diipe ja rohkesõnalisi vastuseid andma, ei näita tagasihoidlikkust! Ja et ma küsimusi ei küsi ka. Mis viib ka järgmise punktini - 6. Mulle ei meeldi, kui "targad" inimesed täiesti mõttetuid küsimusi küsivad. Koosolekul olevat "taibukate" treffneristide vanemad küsinud ka üle asju, mida oli äsja räägitud ja kättejagatud lehel olemas oli ja mis pidavat kodulehel olema ja... Üldse on tore, et treffneristide vanemaid peetakse nii taibudeks, et peab mitmest allikast saadavat informatsiooni veel üle rääkima ka.
7. Mulle ei meeldi, kui inimesed ei suuda oma probleeme rääkides(ok, kirjutagu siis kasvõi!) ära lahendada ja jonnivad/torisevad ja põgenevad või ässitavad põgenema.
8. Ja mulle ei meeldi, et ma nii koba olen, et isegi silmatilku pole ka kordagi korralikult silma pandud saanud.

Aga mulle meeldib, et homme hommikul saab magada ja jala kooli minna. Ja et praegu läheb teatrisaade edasi, mis sest et ma esimest poolt ei näinud. Ja et on ka toredaid inimesi veel. Ja et kõik ei ole päris tuksis. Ja et varsti tuleb suvi ja ometi saab üks kivi kaelast ära:)

Kommentaare ei ole: