laupäev, märts 03, 2007

kuradi laupäev

Kuradi laupäev. Urr. Normaalsed inimesed ei istu normaalsel laupäeval kuus tundi koolis! Kui me veel ühe proovikirjandi kirjutaks, siis väikeseid arvutusi tehes läheks kõik kokku (koos lõpukirjandiga) terve ööpäev! See on absurdne ju! Njah, ma jõuan igat kirjandit kirjutades umbes 20 korda selleni, et kõik on absurd ja 30 korda, et kõik on suhteline. Kui ma olen täielikult aru saanud, et kõik on suhteline, siis on päris raske kirjutada, sest õigsuse huvides tuleks vaadata konkreetet üksikjuhtumit ja siis ei saa üldistada ja .... Ühesõnaga, ma tean päris täpselt, mis tundega ma lõpukirjandilt väljun, kui ma muidugi üldse midagi kirjutatud saan(sest on päris reaalne võimalus, et mul tekib juba teemat valides mingi blokk ja siis on lõpuni välja). Kellele kuradile ma pean tõestama oma küpsu(setu)st? Kurat, kirjand on kõige ebaloomulikum viis midagi kirja panna! Ja kui inimesed kasutavad juba kolm aastat kõigis kirjandites samu raamatuid näideteks, siis kas see näitab nende lugemust või tarkust või üldse midagi? Aga noh, punkte saavad nad nagunii kolm korda rohkem kui minusugune tolvan, kes ei suuda ennast petta ja igas kirjandis sama jama kirjutada. Njaa, karta on, et vähemalt korra elus ägisen ma veel samal teemal. Aga tänaseks sellest aitab.

Hiljem: Miks ma küll pidin aru saama, et kool ei tee mitte kedagi targemaks, vaid ainult õpetab, kuidas paremini varjata oma rumalust? Palju lihtsam oleks elada niisama, praegu aga on tunne nagu ma oleksin seda teadmist omades süsteemist üle ja see muudab veelgi arrogantsemaks. Nii on aga praktiliselt võimatu midagi mitteüleolevat kirjandisse kirjutada.

Ma sain endale lõpuks velvetid. Ega nad küll etemad pole, kui praegused, aga lihtsalt veel ühed, natuke uuemad. Sama värvi ja sama prahikorjajad ka. Täitsa naljakas, et musti velveteid polnud rohkem ühtki paari, heledaid oli vähemalt viiskümmend veel.

Ainuke asi, mis nagu nädalavahetusest märku annaks, on menüü. Kuigi kuuetunnise nälgimise järel pole vist soovitatav liiga palju pugida, teen ma seda ikka. Emme ostis täna veini ka. Mina valisin:P Ikka pudeli järgi. Mingi "poolmagus Portugal" oli, nagu silt riiulil ütles. Vaevalt, et juua kõlbab, aga vast kohupiimakook summutab selle maitse.

Süüa ja magada. Minu tänane missioon.

Kommentaare ei ole: