kolmapäev, märts 14, 2007

sorry

Täna oli mul mingi energiülejääk, mis pani igatpidi tõmblema ja kekslema. Selle põhjuseks võib muidugi olla ka pool purki energiajooki, mis ma tolleks hetkeks alla kulistanud olin, aga vaevalt et see nii kähku mõjub ja ma eelistan arvata, et see oli niisama loomulik. Või siis muusika süü.
Kuigi oleks paar vajalikku/kohustuslikku asja ära teha, on mul täna üldse siuke niisama-päev. Selle juukselögaga, mida nimetati vist soenguvedelikuks, mässasin ka veits ja lakiga kahepeale olin vahepeal paras Nuki. Aga sellest sai lahti, kui paar korda sõrmedega kammi mängida ja siis nägi välja, nagu polekski midagi tehtud.

Tavaliselt ma ei osta energiajooke ja imelikult odavaid filme. Kaardimaksed on ka minu jaoks uus asi. Hea on, et ma oma allkirja veel mäletasin:P

Jeerum, Reporteri uudised on ikka päris jubedad:S Uue tagumiku saab näiteks 91 000 krooni eest:P

Emakeelepäeva puhul oli täna koolis väitlus, kus vastamisi olid õpilased ja õpetajad. Teemaks eesti keel. Õpilased pakkusid välja eesti keele tundide arvu suurendamise võõrkeelte arvelt, õpetajad olid vastu, aga neil ei olnud absoluutselt mingeid argumente ja nad olid ikka suht totud. Ok, nad üritasid natuke nalja teha ja niisama lahedad tunduda, aga ega ainult õpetaja olemisest ei aita, et väitlust võita. Nii et õpilasid tegid ära ja igati õigustatult, kuigi ega neilgi oli vaid üks peamine argument, mida nad edasi-tagasi käiasid(siuke sõna on eesti keeles?:P).
Aga vaatamata sellele olen mina ikkagi niivõrd laisk, et mitte korralikku kirjakeelt kasutada. Sorry:P Ära sina siis nii tee.

Peapesu:
1. Vanast harjumusest mulksasin pool peopesa šampooni täis. Siis tuli meelde, et nii palju küll vaja ei lähe.
2. Peapesuaeg vähenes tunduvalt.
3. Juuste kuivamine käib siuhti ja valmis.
4. Iga kord on pärast peapesu uus soeng, sest juuksed on sama otsustusvõimetud kui nende kandja ja ei suuda valida, kummale poole koolduda.
Kokkuvõttes pole viga. Mugavus eelkõige:)

Hommikul natuke enne väljaminekut ütles emme, et ma näen selle soenguga veel noorem välja, umbes viisteist. Selle peale tegin ma talle lolle nägusid ja panin Ronja mütsi pähe. "No ok, kaksteist", kostis vastus. (Kuidas see kirjavahemärgistus veel käis?) :P Näedsis. Njaa, eesti keele tunde oleks juurde vaja...

Kommentaare ei ole: