esmaspäev, veebruar 26, 2007

I survived

Heh, ellu jäin. Praeguseks vähemalt.
Tundub, et iga kord see süsteem, et minna õhtul magama ja paari tunni pärast ärgata, et siis üles jäädagi, ei too just nii palju tulu, kui tol ühel õnnelikul korral. Ehk oli asi lihtsalt selles, et ma ei oska jätkuvalt mitut asja korraga teha. Nii et Oscarite jagamisel vilksasin ma just kõige põnevamate kohtade peal kööki või kuidagi suutsin kõrvust mööda lasta, sest olin heli maha kruttinud, et vahepeal lugeda.
Ühiskonna "tunnikas" oli käkitegu: viis seletust, millele tuli mõiste vastuseks kirjutada ja tööd ära andma ei pidanud. Loogiline. Mulle meeldib see, et saab ise vastutada, kas õpid või ei, sest ega kõigil teistel on ju täiesti ükskõik meie teadmistest ja tulemustest.

Tunniplaaniaugud kasutasin ma täna filsoofia tööks õppimiseks. Vihik oligi kapis alles;)
Aga filoga oli veel üks intsident. Me ootasime enne tunni algust ukse taga, sest uks oli lukus, mitte nagu tavaliselt. Siis tuli Jürgenstein kuidagi kummaliselt elevil olles, lasi meid sisse ja ütles, et tal on üks väike uudis. Me juba lootsime, et plaanid muutusid ja töö jääb ära või midagi meile soodsat, aga ta ütles hoopis, et ETV tuleb teda filmima:P Noh, tuligi. Aga kogu nali oli selles, et me võtsime teemaks jälle Kirkegaardi (ei tea, kas see on ta lemmiks või?), kellest me juba mõni nädal tagasi rääkinud olime. Ta rääkis absoluutselt identset juttu, isegi naljad ja nime häälduse värk jms oli kõik sama. Küsiti ainult inimesi, kes alati korralikult vastavad. Ime, et me tunni alguses püsti tõusma ja vastates kätt tõstma ei pidanud:P Ühesõnaga nägi kogu kupatus äärmiselt kentsakas välja, nii et kui saates mingi naeru käes vappuv klass paistab, siis see pole mitte kaameratest, vaid olukorra totrusest.

Homme läheme religiooni ajal õigeusu kirikusse.

Enne inkat juhtusime Eeva-Liisaga valimistest rääkima. Ta oli teinud mingi testi, et kelle vaated sarnanevad kõige enam tema omadega, ja tuleb välja, et see on sama isik, keda mina kavatsen valida! Wii, juba kaks häält:) Aga selle testi tahan ma ka ära teha. Vaataks, kas tuleb sama.

Isegi inka elasin üle. Tõenäosus, et mult küsitakse ühte nendest mitmest ülesandest, mis pidid tehtud olema, oli väga suur, sest jube palju oli puudujaid ja terve rida minu eest oli tühi, nii et õpetaja vaatas rõõmsalt otse mulle otsa. Aga kuidagi vedas ja ta küsis igaühelt natuke, nii et ma ei pidanudki review'd tegema:) Me olime E-L'ga juba arvestanud, et vähemalt ühte meist küsib ta kindlasti, kui mitte mõlemat. (Ta jagas meile mingid lehed, mis me homseks läbi peame lugema ja küsimustele vastama jms. Nii et seda sa ei saa teha.)

Oh, mulle meeldib see Gutta mahla reklaam, kus väike lokkidega poiss kastab mahlaga mingit puud ja siis valab bensiinipaaki ja.. :)

Nii tore, et keegi on ostnud mingeid minimõõtmetes apelsine, mis on väiksemad, hapumad, paremad ja kinnisema koorega kui mandariinid :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See herr, kelle poolt mina oleksin hääletanud, käitus mu meelest suhteliselt silmakirjalikult.

Aga tahaksin ka seda testi - kust seda saab?!

Suule ütles ...

See test on Postimehe lehelt tehtav. Ma tegin ka ära. Erakond tuli küll see, mida ma valida plaanin, aga isik ei olnud kohe kõige esimesena (seal oli protsentide suuruse järgi rivistatud). Ma nüüd mõtlen ja uurin natuke(kui viitsin), aga hetkel tundub, et ma jään ikka oma esialgse kandidaadi juurde.

Muide, kandidaat, kes vahib pidevalt horoskoopide ja ilmateate kõrval, on koolis tihe jututeema oma reklaamide tõttu. Või noh, mis tihe just, aga nii mõnigi on maininud.