neljapäev, märts 15, 2007

prantsuse stiilis

Eelviimane koolipäev sai läbi. Ikka sama jama kui alati. Inka-järgne "hauaarjuuduuing" läks üle Bhiku Englishile(peaks sellele mingi kindla kirjapildi ka sätestama. sidekriipsuga äkki?), nii et vahepeal oli kohutavalt naljakas:D Näiteks kommipaberi puruksrebimiskatse ajal. Keegi võiks teha mingisuguse eksperimendi, kus lastakse igasugustel inimestel(soovitavalt ennasttäis jõumeestel:P) Roksi (oli ikka?) paberit pooleks venitada, abivahenditeks ainult kaks kätt. Tahaks näha, kui kaua selleks aega läheks ja kas üldse on võimalik seda ilma sohita teha. Nalja kui palju ja ainult ühest kommipaberist:D

Teine lõbus lugu oli smsiga. Kuna mõned on Veikko Tääri (jah, teinekord ma enam ei kahtle, et ta kahe k-ga on) suurimad fännid, siis ajas minu sms nad koolist ära Creppi pannkooke sööma ja V.T.'d jõllitama:P Respekt!

Täna oli esimene päev, kus ma saapad lihtsalt papude ja mantli jaki vastu välja vahetasin, kui õhtusele poetuurile läksin. Mõnus kerge on olla nii:) Aga pankrot on küll majas:S

Tuleb välja, et see rootsi film, mida ma näha ja lindistada tahtsin, polegi see, mida ma arvasin ta olevat. Ajasin lihtsalt pealkirjad segi. On hoopis mingi hipifilm, mis kujutab 75dat aastat. Ma pole juba ammu näinud filmi, kus suuliigutused ei lähe häälega üldse kokku(mitme maa ühisfilm, eks siis loetakse nendele peale, kes rootsi keelt ei räägi) ja jutt, mida räägitakse on umbes kolm korda pikem kui see, mida subtiitrid edastavad. Aga ma ei saa ju aru, mis see ülejäänud tekst on:( Nii et ma ei vaata seda praegu, jätan kunagi suvel vaatamiseks. Äkki siis saan rohkem aru:P

Heh. Kurat, see superstaarisaade on ikka tõsiselt tore:) Aga ma oskasin täna kuidagi kümme esimest minutit maha magada:(

Mis oleks, kui teeks tänasest päevast viimase, mitte eelviimase koolipäeva?;) Homme pole nagunii midagi asjalikku seal, sest kunstis on mingi film, füüsika on Siimu füüsika ja ühiskond on tüütuks läinud. Ei viitsi isegi kunstiks kool minna, et siis füssa ajal pitsat sööma ja ühiskonna ajal "Klassi" vaatama minna...

Oot, kust oleks võimalik Sõõrumaa meiliaadressi saada? Ikka tõsiselt oleks sponsorlust vaja. Aga kusagilt ei saa küsida ka, sest ega ma ju kellelegi teisele sellega kasu ei too. Või on mõni teine, kellelt küsida? Kruudale pole vist mõtet meilida, Kilgil on niigi tegemist, tehku Ateena kähku valmis parem...Njaa.

Kommentaare ei ole: