teisipäev, märts 13, 2007

niisama

Polnudki õnneks eriti jubedaid reageeringuid mu soengumuutuse kohta. Ainult see, et A. muigas iga kord, kui ta mulle otsa vaatas, oli veits kummaline.
Kui ma trenni minnes uksest sisse astusin, olid ülejäänud juba kõik kohal, aga muusika veel ei mänginud. Ütlesin tere ja E. ütles kuidagi kahtleva häälega tere vastu ka ja alles pärast seda vist sai aru, et see mina olen. Noh igatahes oli üllatunud. Ja siis tulid mingid kommentaarid lähemalseisvatelt inimestelt. Aga miks peaks meessoost isikutel olema loomulikult laines/lokkis juuksed, kui minul ei ole:( Neil on nagunii suht suva, kas neil on lokid või ei ole või kas on juuksed peas või pole. Ebaõiglane. Aga sellega sai nalja ka.
Trenn oli üldse täitsa naljakas täna. Sai küll rohkem seistud, juttu aetud ja lollitatud, kui tantsitud, aga ega need põhisammud, mida ma siiani ei oska, on juba nüriks muutunud kah. Jälle on mingid võistlused tulemas, suht samal ajal kui ühiskonna eksam. Ma küll ei viitsi selleks Tlnsse ronida:S Nii et jääb ära. Tore on, et A. ka eriline võistlusentusiast pole, muidu oleks mul süümekad vist, kui minu pärast minemata jääks.

AK's oli täna naljakas uudis. Räägiti Tallinna loomaaia kotkaste munemisest ja et mingitel teistel elukatel hakkab jooksuaeg ja siis korraga öeldi, et inimestel algab järgmisel nädalal koolivaheaeg:P

Varsti hakkab "Klassi" tutvustav filmike.
Maailmafilm ongi 26.märts-1.aprill.

Kommentaare ei ole: