reede, märts 02, 2007

ei midagi

Täna pole suurt midagi öelda.

Ainult seda, et täna polnud koolis tore. Aga see pole mingi ime ega uudis.

Ainult seda, et homme on jälle proovikirjand. Auditooriumis. Ma loodan, et Sa tuled ikka kohale. Isegi A-L ütles, et tuleb.

Ainult seda, et täna tuli S. minu juurde ja ütles, et inka õpetaja oli talle kurja kirja saatnud, et mind eile inkas ei olnud. Väike meeldetuletus: mind polnud eile mujal ka! Aga ju siis teised ei pannud tähele vms.

Ega sa ei tea midagi ühe A. mobiililaadijast, mille keegi K. sulle kunagi pärast muusika arvestust andis?


Ma tegelen praegu endale soengu otsimisega, aga kuradi vähe on häid pilte ilusate soengutega. Minu hetkelemmik on midagi sellist nagu juuresoleval pildil. Tegelt peaks lihtsalt aja kinni panema ja juuksuris kataloogi lappama. Siis tuleb pimesi näpp kuhugi suvalisele leheküljele seisma jätta ja seda juuksurile näidata(ise mitte vaadata!). Äkki ma jõuan nüüd lõpuks ka tõesti selleni, mida ma juba...üheksanda klassi keskpaigast alates mõelnud olen:P


Aga kurat, täna pole küll tunnet, et reede õhtu mõnus võiks olla :(

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

http://www.ukhairdressers.com/

Vasakult menüüst vali miskit ja lõpuks peaksid jõudma hair style gallery'sse. Äkki sa oled selle lingi juba leidnud, aga mis siis.