neljapäev, märts 08, 2007

neli tärni

*Sadistlik ja teaduse arengut takistav, kuid ometi väga inimlik mõte: kas poleks olnud valutum selliseid inimesi enne maha lasta, kui nende haigus nii kaugele arenes? Aga noh, too salvarsaan oli küll täitsa imerohi. Soovitan enne näitusele minekut mitte süüa, kuigi pärast oleks võibolla veel hullem.

*Kõik on ikka jube juhuslik. Ma loodan, et ma ei jää auto alla vähem kui aasta pärast gümnaasiumi lõpetamist..

*Ma olen nüüdsest väga keskkonnasäästlik. Hetkel ei põle mul ühtki tuld ja telekas pole ka sees. Kommipabereid ma ka täna maha ei visanud:P(Kuigi äkki oleks vaheajaks kuiv ja soe ilm:P) Aga noh, ühiskonna arutlus läks ikka omadega metsa küll. Kuigi arvestades sellega, et ma olin audikasse minnes täiesti kindel, et ma vaatan teemad ära ja tulen tulema, läks isegi hästi vist. 6 20st äkki tuleb..

*Esimese tunni ajal käisid U. ja O. (kahe kolmetähelise nimega direktsiooni kuuluva mehe tähised;) klassides ja jagasid õpetajatele tulpe ja naisõpilastele komme:) Huvitav, kas nad ikka teadsid, et need lilled olid tulbid:P Kahju, et ma selle nartsissidega pildi, mille pealkiri oli "Nelgid?", ära kaotasin. Selle, mille üks nurgafotograaf oli netti riputanud;)

Homme on reede:)
Mis sest, et füüsikas töö on.

Kommentaare ei ole: