pühapäev, märts 04, 2007

muutusteta

Käisingi täna valimas ära. Viiest inimesest, kes nimekirjades tuhnisid, oli ainult üks, kes kunagi minu õpetaja oli olnud(seostub sõnadega informaatika, lambad ja korvpall:P) ja just tema valduses oli vahemik R-T. Lauset "No, oled ka oma kodanikuõigused kätte saanud" võib vist mõista kui vihjet, et ta tundis ära, kes ma olen. Aga vaevalt ta ainult nägupidi oleks ära tundnud, kui nime poleks näinud. Noh, igatahes sain ma automaatsusega allkirja antud, aga ega ma üle ei kontrollinud, kas ka oma nime taha:P Päris tihe tunglemine oli, aga sain ka oma numbri kritseldatud ja kasti sokutatud. Üldiselt polnud midagi erakordset, mille pärast tuleks täisealisust oodata.

Varsti peaks lõplikud tulemused selged olema. Aga ega siin enam suurt midagi muutuda saa, teadagi, kes pukki saavad. Muutusteta.

Kanal2'es ütles mingi valimissaate vahendaja maeiteamisseoses "Läänerindel muutusTeta".

Kommentaare ei ole: