kolmapäev, märts 21, 2007

püssid põõsast

Eile oli "vana klassi kokkutulek". Kuna alguses oli pool pundist puudu, siis jalutasime lihtsalt ringi ideega minna lõpuks TÜ kohvikusse. Aga kui kõik kohal olid, siis küsis K., kas me oleme selles Zum-Zumi asemikus käinud ja kuna keegi peale tema ei olnud, siis läksimegi. Nende kakao on vaevalt leige. Ja kui silmad poleks enne tuulest niigi vesistanud, siis sealsest suitsust oleksid kindlasti hakanud. Muide, meil ei vedanud, jäime actionist ilma. Tänases lehes on siuke nupuke.

Istumise suurim uudis oli, et K. läheb Taani A.-ga sama asja õppima. Jeerum, nad saavad ju tuttavateks siis!:S Aga siis saab kindlamini külla minna;) Oeh, päris paljudel on järgmiseks aastaks kindlad plaanid... Aga minu planeerimatus on ikka mõnusam:) Kui ainult mõned pidevalt ei piriseks, et ma läheksin ka "midagi sellist" õppima nagu A. ja K.! Aga, kurat, ma ei näe mõtet millegi mulle mitte huvipakkuva õppimises lihtsalt sellepärast, et midagigi õppida või kusagil välismaal elada. Seda saab ju nagunii;) Tööd saab nagunii kas siin, seal või kolmandas kohas. Ja alati on võimaluseks ka üks teatud pood minu maja vastas, kus müüjad enamasti vaid vene, läti või leedu keelt oskavad.

Igatahes hakkas seltskond laiali pudisema, kes koju, kes mujale, aga kaksi sai "Klass" ära vaadatud. Oli küll kole ja kohutav, aga õpilased mängisid väga loomulikult, mitte nagu eesti filmides tavaliselt. Kokkuvõttes midagi väga ei häirinudki. Õpetajate ja vanemate märkamatajätmised ja reaktsioonid tundusid ka päris traditsiooniliselt ebapedagoogilised. Ainult see, et klass oli natuke liiga vana sellise probleemi jaoks, oli küsimärk. (Ma ausalt öeldes ei tuleks selle pealegi, et midagi sellist võiks näiteks meie klassis toimuda. Aga hilisemal arutlusel tuli välja, et mõned paralleelivennad võiksid vabalt samamoodi käituda, nii et ega gümnasistidel ei pea küll veel aru peas olema.) Ja oleks väga tore, kui keegi mulle seletaks, et mille või kelle kiuste ta siis lõpuks ennast maha ei lasknud. See oli kuidagi reeturlik, arvestades, et nad olid ju kokku leppinud, et lähevad lõpuni. Ja pealegi väga loll ka, sest kogu kupatuse eest saadetaks ta ikka päris mitmeks aastaks istuma. Lõpu oleksin ma üldse teistmoodi lahendanud, sest ennast tulistada on kuidagi kummaline(nagu poleks samal ajal võimalik teha kahte asja: surra ja päästikule vajutada). Vastamisi üksteise tulistamine olek loogilisem olnud.

Äkki peaks igaks juhuks hambaarsti juurde ka püssi kaasa võtma..

Kommentaare ei ole: