reede, märts 09, 2007

üks nädal veel

Ometi sai see nädal läbi. Kokkuvõttes oli päris asine isegi, sai mõned vastikud asjad kaelast ära ja mõned tulekul olevad asjad konkreetselt ajaliselt paika pandud.

Esmaspäeval pärast infominuteid pean muusikaklassi lippama. Peaks vist igaks juhuks kõik lood uuesti üle ka kuulama. Aga see võtab ju aega.. :(

Pügalasse sain ka esmaspäevaks aja. Ainuke jama on selles, et ma tean juba praegu, et ma ei jõua sinna õigeks ajaks kohale, kui ma just inka õpetaja juurde pugema ei lähe, et ta mu 10 minti varem ära laseks. Aga mis põhjuse ma talle ütlen? Juuksur pole just kõige pakilisem asi, et peaks tundide ajast minema:P Ja kui ma vassiksin, et arsti juurde lähen, siis oleks kahtlane järgmisel päeval juusteta kooli tulla. Arst lõikas juuksed ära, et uuringuid teha?:P

Mul on tunne, et ma saadan igal nädalal raamatukogule mõne meili. Ja neid, mida tagasi viia saaks, pole ikka veel nii palju, et ma raatsiks sellele aega raisata..

Päris naljakas on kolme bussiga koju tulla. Eks see ole oma viga, et ma ei viitsi bussi oodata, kui aega on üle 7 minuti, vaid hüppan mõne suvalise numbri peale, et üks-kaks peatust edasi sõita. Siis on vähemalt tunne, et ei raiska aega ühe koha peal passimisega. Vot, kuupilet sai ka täna otsa. See 3a, millega ma viimase jupi tulin, pööras täna Tartu Maja poole ja siis ma viitsisin isegi poest läbi käia, sest see jäi tee peale, mitte nagu tavaliselt. Peaks sinna vist müüjaks minema või midagi, sest see on lihtsalt kohutav kui kaua aega võtab kahe asja ostmine, kui järjekord on nii pikk. Ja ausalt öeldes on selles poes umbes 8 toodet, mida ma tarbin. Ostsin ploomimahla ja kodus ütles emme mulle:"Ära teinekord Ukraina mahla osta, kui valida on". Mille peale ma absurditurtsatuse lagedale tõin. Jeerum, ei saa ju terve elu ainult Actimeli mulli sees elada! Ja vähki võib küll igalt poolt saada, mitte ainult Tšernobõli lähedal kasvanud puuviljadest. Ja ausalt öeldes polegi mõtet oma tervist liigselt hoida, sest ega kunagi ei tea, millal mõni auto või rong üle sõidab või nurga tagant paar kuuli lendab.

Järgmise nädala telekava sai ootamatult värviline, kui ma olin rõngastanud filmid, mida ma näha ja/või lindistada tahan. TV1000 võiks mõne päeva peaaegu hommikust õhtuni ära sisustada.

Küll on hea, et selles apteegis, kus mina käisin, neid Oxyal silmatilku ei müüdud. Muidu ma oleks äkki hoopis nood ostnud. Aga neil on totakas reklaam.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Pohhuism pole sinu üle veel kontrolli saanud, palju õnne! Sa oled üks väheseid inimesi, kes inkas kohal käib pidevalt, seega vaevalt, et õpetaja väga kuri oleks, kui sa kümme (no jeerum tõesti!) minutit varem ära küsiks.
Heh :)