laupäev, märts 24, 2007

maakad pealinnas vol 3

Tallinnas käidud. Nii vara ärkamine on ikka päris väsitav. Eriti kui tuleb terve päev ringi trallida ja poolpimedas ruumis ettekandeid ja loenguid kuulata. Aga lõbus oli. Ja ma hakkan juba ära tabama, kuidas jõuda Balti jaama juurest Viru McDonaldsi juurde;)

* Keegi sai oma Foorumi kuldmuna ära vaadatud.
* EKA juures asuvast tunnelist käisime läbi nii mitu korda, et mul läks lugemine sassi.
* Kuna meile topiti loengult väljudes ukse juures ankeet näppu, siis saime ikkagi meene. Mina võtsin helkuri, sest neid õnnestub mul alati ohtralt kaotada.
* Keegi sai mitu ideed oma tulevaste õudus-ja actionfilmide jaoks. Nii et "Kajakas pähe!".
* "Bussi" ootamine venis pikemaks kui kolm tundi(ja viimane pooltund täidetud "kasatšoki", lolli jutu ja minu vigisemisega, et nii külm on), sest esimene oli lihtsalt nii punnis, et me ei mahtunud enam peale. Ja siis nad veel räägivad, et "milleks küll ronge juurde on vaja panna, keegi ei sõida ju nendega!".

Nii et tehtud.

Kommentaare ei ole: