esmaspäev, märts 12, 2007

wiii

Saingi lahti!:D Juustest, see tähendab. Jube hea ja kerge tunne on nüüd. Ja soeng on kena ka. Vähemalt täna veel on.
Juuksuris oli muhe olla. Seal oli kolm juuksurit, kes ajasid vaatamata klientide juuresolekule väga toredat juttu ja kui tuli välja, et kaks neist olid ilma kolmandata kellegi neljanda-viienda juures käinud, siis oli natuke poolnaljaga solvumist ja draamat ka. Kui ma juuksurile ütlesin, et ma tahan praktiliselt poisipead, siis ta sai väikestviisi šoki ja üritas mind ümber veenda("Issand, sul on ju nii ilusad pikad juuksed" jms jama). Küsis, et miks ja ma vastasin "Kevade puhul":) Keegi (vist teine klient) küsis veel, et kas mul emme ka teab, mis mul plaanis on ja siis nad kõik ahastasid seal ja mul oli jube naljakas:D
Kui soeng valmis, tuli mul meelde, et tuleks mõned passipildid ära teha, sest uus pass muutub varsti juba väga vajalikuks. Eks ma siis avastasin, et Hansakeskuses pole enam seda fotopoodi (ammu juba?). Kuna mul oli tuju hea ja kell polnud ka ülearu palju, siis läksin sellesse Rüütli tänava fotopoodi ja teel sinna möödusin Eeva-Liisast, kes oli suht üllatunud näoga, kui ta aru sain, et see mina olin. Pildid saan homme kätte.. Kuna ma olen ikka nii ebaratsionaalselt laisk, siis läksin tagasi bussipeatusesse, enne aga ostsin mõned kollased lilleõied, mida mõned "nelkideks" nimetavad;) Nii et minul algas täna KEVAD!

"Kruuda ostis veel kaka ajakirja" - oi, mulle meeldivad Reporteri kirjavead:P

Kivilinna naistepäeva-action, millest A. rääkis, on täna telekas;)

Miks abiturientide ballil võivad käia absoluutselt igasugused? Mida otsivad sealt põhikoolilapsed või need, kes mitu aastat tagasi gümnaasiumi lõpetanud? Ok, eks neil ole ükskõik, kes neil piletiraha sisse toovad, eriti kui minusugused ei suvatse sellistest üritustest osa võtta, aga ikkagi..

Oleks homme ka tunniplaanile kohaselt reede! Varsti saab vaheajale!! :D Aga homme on ikkagi teisipäev...

Patsi kah;)
Vabandust, ma pole just eriti hea fotograaf, nii et üks ots patsist jäi üldse pildist välja ja pildile polnud mõeldud ei see klaas vasakus ülemises nurgas ega ka kollane valguselärakas, aga ma ei viitsi uut pilti ka teha.

Kommentaare ei ole: