esmaspäev, veebruar 25, 2008

Vahepealne paarpäevak on väiksemate tõusude-mõõnadega läinud. Ei viitsigi kirjutada nendest pikemalt.
Pole suurt midagi asjalikku teha jõudnud. Uurin pidevalt erinevate linnade kaarte ja majutuskohti ja vaatamisväärsusi ja...

Täna oli vabariigi aastapäev. Juubel lausa tegelikult. Palju õnne! Ma ei näinudki pingviinide paraadi ega midagi :(
Oscarite jagamise ülekannet ka otseajas ei näe, meie neljakanaliline telekas võimaldab seda vaadata homme õhtul kell 9. Njah, kui enamusi nominaatfilmidest näinud oleks, oleks arvatavasti põnevam seda jälgida tegelt..
Eile valisid iirlased oma eurolaulu. Võitjaks tuligi "kalkun", nagu musikaalsemad inimesed kartnud olid. Ühesõnaga, sama suund, mis Eestilgi. Kaks väikest suurt eurolaulumaad on läinud paroodiateele:P

Varsti peaks telekast "Memento" hakkama. Ma pole ammu filme vaadanud jälle. Pole midagi kätte juhtund kah nagu. Seda filmi olen juba poolteist korda näinud, aga ikka ei mäleta, mis värk oli. Ja võin kindel olla, et (poole) aasta pärast võin seda jälle nagu uut vaadata (kuigi see peaks üks neist korduvkasutuseta filmidest olema). Ega mu mälu palju parem pole, kui tal seal filmis.. :P
Ja 3.40 peaks ka mingi sõjateemaline film hakkama, mida vaadata võiks, kui ma siis veel silmi lahti suudan hoida.. Ma ei mõista, miks nad siinmail filme enamasti ainult öösiti näitavad. Mitte et ma suur telekavahtija oleks.... Mõtlesin, et peaks selleks hakkama, ikkagi kohalik kultuur ju. Pean silmas "Kodu keset linna"-tüüpi seepe ja siukseid lobasaateid nagu meil need Terevisioonid ja Ärapanijad ja Happy hour'id on olnud. Mitte USA filme.

Ma ei teagi kui mitu korda mul tuli tahtmine õigekeelsussõnaraamat kätte haarata. Ja kirjavahemärkide reeglid üles otsida.. Jube.

Kommentaare ei ole: