laupäev, veebruar 16, 2008

Neljapäeval käisime Montsega jutustamas ja Marriotti hotelli kohvikus kohvi joomas. Seal oli hästi mõnus õhkkond - kõik oli ilus ja stiilne ja tuled olid küünaldega asendatud, teenindus väga sõbralik ja korrektne, mulle meeldis aga eriti elav muusika (klaveri näol). Ja meeldis, et ei olnud rahvast punnis, nii et kohti ei ole või mürast üle peaks rääkima.

Eile läksin White House'i, et Paco näituse avamist näha. Eehhhe:P Ma ei tea, kust see info tuli (kuskil kuulujutuna igatahes), aga polnud seal mingit näitust. Polnud üldse selline kohtki, kus võiks olla. Aga sellest sain ma umbes poole minutiga aru ja tulin tulema. Kuskilt voldikust oli meelde jäänud, et praegu on otsapidi üks festival käimas ning kohalikus Jaani kirikus daghdakate õhtu. Läksin siis sinna, kuna olin arvestanud, et sel õhtul ma kodus ei passi. Ja üllatus-üllatus, keda ma nägin!:D Performance'i nimega 'Naturaleza Muerta' autoriks oli kavalehel märgitud keegi Francisco Urube ;)

Täna on plaanis Hyacinthe'iga teed jooma minna. Pärast üritan õigeks ajaks Potato Marketile jõuda. Sest jah, minust on saamas igale poole hilineja, enamasti küll sihilikult (kes siis tööle õigeks ajaks minna viitsib, kokkusaamistega on alati teada, et teine pool jääb vähemalt 5 minti hiljaks, ja etendustele-kinno ei tasu enneaegselt ronida, sest algus nagunii venib..), aga mõnikord juhtub ka kogemata. Hakkan vaikselt Hispaaniasse sobima:P



Today's fortune:
Stop searching forever, happiness is just next to you

Hmmm.. aga sõna NEXT näitaks nagu, et on ikkagi eemal.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.