laupäev, veebruar 09, 2008

ilus ilm


Täna puhusid tööl uued tuuled! Kööki oli see vallandatud hiina kokk tagasi tulnud (küll poole kohaga ainult, aga seegi asi), nii et Kiethil jäi aega isegi meile üles appi tulla:P Kuna täna oli ILUS ILM ja puhkepäev, siis oli tööl kohutav kaos. Ütleks, et vähemalt 2 inimest oli puudu. Vahepeal tuli üks poe osas töötav tüdruk, keda natuke koolitatud on, meile appi. Õnneks. Aga jah, seda, et mustade nõude rivi pikkuseks umbes viis meetrit on, ei näinud isegi jõulueelsel nädalal. Või et iga paari minuti tagant tuleks kööki helistada, et meil tassid, taldrikud, teelusikad ja noad jälle otsas on..
Mina täna kliente eriti ei näinud, lödistasin jookidega, pudistasin kookidega, üksikutelt võtsin raha ka vastu. Lucy ja James käisid:) Kummalisel kombel ei juhtunud mina vist ühtegi nende tellitud asja valmis tegema.. :P

Kokkuvõttes oli tänane tööpäev mulle meeldivam kui eilne, vist sellepärast, et seekord olin mina "sees" ja ei pidanud kellegi järel ootama, vaid sain lasta teistel enda järel oodata. Siuke ohjade hoidja tunne:P Aga noh, ei saa just öelda, et ma niisama uimerdanud oleksin...

Kui minu lõpetamisaeg kätte jõudis, oli möll natuke vaibunud ja Montse sai teise poole oma pausist võtta(mina võtan selle järgmisel nädalal). Jalutasime tiiru linnas ringi, ilm oli tõesti ok (mis sest, et mullegi eile selgeks üritati teha, et ingliskeelsete inimeste arusaamiste kohaselt on ok pigem negatiivne iseloomustus)! Kuigi Hispaanias olevat talvel selline ilm:P
Koduteel oleva poe ees olid väljas lillekimbud. Need on seal vist suhteliselt koguaeg, aga ma pole suuremat tähelepani pööranud. Täna ostsin kimbu nartsisse:) Ja kui Suule ostab nartsisse, siis tähendab, et on kevad;) Loodame, et jälle sügis tagasi ei tule (homme võiks olla, sest ma olen puhta üksi tööl ja ei taha väga inimesi näha:P), sest muidu ma lähen hulluks vist.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Olen kade. Kuigi korra nädalas välja ilmuv päike annab kevadise tunde, kaob see järgmisel päeval. Talv pole veel elanudki, loodan, et ei algagi. Prantsusmaal, Saksamaal on viisteist soojakraadi, mina pean leppima vaid viiega. Ja nartsissidest võib vaid unistada :P

Anonüümne ütles ...

Ega sul kuskil rohkem pilte üles pole pandud? Tahaks kaeda, missuguses keskkonnas elad..

Suule ütles ...

Mida kuradit! Mu kommentaar kadus ära!!:S
Igatahes, nüüdsest keelan ma anonüümsed kommentaarid ära, sest ma ei saa enam aru, kas oled Sina või on keegi teine(sest mõned detailid nagu ei klapiks..)

Piltidest seda, et vahtisin just eile oma kaustu, ja tuli välja, et pilte olen üldiselt vaid külaliste käimise ajal teinud + veel mõned ärasaatmisõhtutest, ja turistiaegadest. Nii et peaks pragusest eluolust ka klõpsima hakkama.

Ja tegelikult pole ilma pärast küll mõtet kadedust tunda! Need kaks kuiva päeva saavad arvatavasti homme saju selga ja ongi kevad läbi. Päikest näeb harva, ja kui näeb, siis pilve tagant õrnalt. Kraadidest pole mul aimugi, aga kui ongi 10, siis tegelt tundub nagu 7 ja nii edasi (siin on need ookeani mõjud ikka, eriti tuule ja niiskuse koha pealt).
Nartsissid olid poest ostetud, mitte mõnest pargist näpatud;) Nii et neid võib Eestistki saada! Võibolla küll potilillena, aga...