esmaspäev, veebruar 11, 2008

Vaatasin öösel lõpuks "A Scanner Darkly" ära. Esiteks ei saa ma aru, miks on dvd karbile kleebitud silt kirjaga "Fit for viewing by persons aged 18 years or more". Alahindavad noori! Teiseks ei nimetaks ma seda just kuigi sci-fi filmiks.. (ja hea, et ta seda ei olnud!;) )

Kui vaatamise lõpetasin, tundsin, et olid mõned ideed, mis meeldisid, mõned, mis ei meeldinud, kohati oli mõnel tegelasel(Downey) mölapidamatus külas, mõned stseenid venisid liiga pikaks, mõnest mindi liiga ruttu üle. Aga mulle meeldis animeerimine ja kohatine ajuvaba absurd! Ja kuigi vähemalt osaliselt on sama teema igas teises filmis olemas, oli ikka midagi uudset. Pealegi, näidake mulle filmi, mille kõik tegevusliinid kordumatud on!

Ai, natuke valetan. Pärast filmi vaatamist ma ülearu vaimustatud ikkagi ei olnud, meeldimisele aitasid kaasa lisakaadrid filmi tegemisest ja kõiksugused tegijate kommentaarid(ja näiteks see muhe suhtumine, et pea iga stseeni puhul olevat olnud vaidlus, kas jätta alles või lõigata välja:P). Tekkis huvi Philip K. Dick'i raamat, mis filmile aluseks, läbi lugeda. Kuigi tegelt peaks need asjad ju vastupidises järjestuses käima, aga...

Kommentaare ei ole: