pühapäev, veebruar 10, 2008

Täna olin töölt tulles veits pissed off. Ma ikka üldse ei meeldi vist ühele managerile:P Kuigi ma pole kindel, kas talle üldse keegi meeldib...
Igatahes lõpetasin 22 minutit hiljem kui pidanuks, nii et supervisoriga teen ma järgmisel nädalal ühe jutuajamise küll. Kui mul vähegi mingi inglise keele laine peale tuleb...

Aga teel töölt koju tuli idee, et võiks jooksma minna. Ilm tundus ok (ehk siis mitte väga tuuline, ei sadanud ja päris kottpime ka veel polnud). Nii et riputasin võtme kaela, otsisin kapist oma kolm kuud kasutamata seisnud kossid välja ja kuna mul umbes kaheksandast klassist alates ühtegi paari dresse pole olnud, siis pidin leppima põlvini retuusidega. Aga kätte panin kindad ja kõrvule peapaela:P Õnneks majarahvas mind sellisena ei näinud;) Ja väljas oli parasjagu varjav pimedus. Suundusin otsaga linnast välja ja tegin päris korraliku kaare ära. Siin eriti palju jooksjaid tänavatel näha pole, nii et mõned vaatasid imelikult ja pobisesid midagi, aga võibolla oli see mu triibulise pusa pärast:P
Tagasi tuppa jõudes vaatasin kella, mis näitas 37 minutit rohkem, kui eelmisel vaatamisel enne minekut. Kaardilt uurisin, kui pika tiiru ma ära tegin - midagi ei saanud aru:P Leidsin küll kõik teed üles ja puha, aga mu suuruste pakkumine läheb alati kohutavalt rappa ja Tartu marsruutidega ei oska ma ka võrrelda, nii et... Kes järgmisena siia tuleb, saab seda maad minuga koos jooksma tulla ja siis öelda, mitu kilti oli;) (kuigi ma võiks ka kaardi mõõtkava üles otsida, kui laiskushoog mööda läheb...) Aga huvitav oli see, et enamuse ajast ei teadnud ma üldse, kus ma olen:D Sellesse rajooni pole ma kunagi sattunud. Aga noh, äraeksimise võimalust siin palju pole, eriti kui minna suuremaid teid mööda ja kohati vilksavaid kirikutorne silmas pidada.

Päris kaif tunne oli igatahes:) Pole ju niiiii ammu ennast liigutanud! Väikesed venitusharjutused veel(kui ma homme liikumisvõimeline olla tahan:P) ja siis igapäevarutiini tagasi.. Kurat, keegi võiks mulle süüa tegema tulla, ma ise ei viitsi:P (Täna polnud tööl isegi suppi, et kaasa pätsata oleks saanud!:P) Hommikuste võileibade ja lõunase mochaga vist tuttu ei lähe hästi.. Eriti kui magamaminekuni veel mitmeid tunde aega on.

Kommentaare ei ole: