reede, veebruar 15, 2008

Üritan end nüüd käsile võtta.

* Viisin raamatukogusse kõik raamatud tagasi! Ja tuli välja, et isegi viivist ei pea maksma:D Ei tea, mis imelikud reeglid neil siin küll on, kui isegi kuuajaste tähtajaületamiste eest trahvida ei saa.

* Panka sain ka suure hädaga helistatud. Kolm esimest katset ma katkestasin, sest mulle tundus koguaeg, et seda varianti, mida mul vaja on, nad ei paku (selles osas, kus öeldakse, et kui seda teha tahad, vajuta nr 1 jne) ja siis kui ma lõpuks selle customer service'i onuni jõudsin, siis läks üle nelja minuti, et kõne lõpetada. Sest ma pidin igat lauset kaks korda üle küsima, et aru saada, mis kuradi detaili ta mult nüüd teada tahab.. või millise postiga saadud parooli kolmandat või kuuendat numbrit ta küsib.

* Internet peaks mul kuni lõpuni välja vedama ilma probleemideta, kuni mu kontol raha jätkub. Nii et väga mugav lahendus minusugusele jamamisvastasele :)

Keeleoskamatus hakkab pinda käima:S Nüüd juba mõlema keele.. Ja too jutuke Londoni taksojuhist ja postiindeksi seletamisest pole ka kuigi lohutav...

Kommentaare ei ole: