laupäev, september 30, 2006

World peace!

Enne tahtsin nagu midagi öelda, aga kohe kui olin sisse loginud(see võttis mu arvutil üle minuti kindlasti) läks meelest ära.
Tunnen end viimasel ajal kuidagi eriti igale poole mittekuuluvana. Kui viimati kõige tõsisemalt see hoog peale tuli, siis otsisin õiget sõna aga ei leidnud. Üleliigne oleks sobiv. Eile oli juhus, kus mulle mainiti, et "Ah, sa ju tead, kui kergekäeliselt noored oma elukaaslaseid vahetavad" (kuigi ega ma ei tea ikka küll) ja mina mina vastasin: "Jah, need on need tänapäeva noored" (:P) või midagi sellist. Justkui ma ise poleks üldsegi tänapäeva noor. Aga jah, ega ma ei tunne end küll sellesse gruppi kuuluvat, ma ei tea, kas ma mõtlen kuidagi teistmoodi või...igatahes tunnen ma end iga päevaga järjest võõramana.

Praegu käib Miss World. Iga aastaga muutuvad sellised võistlused järjest tühisemaks ja tobedamaks. Sellel aastal kuidagi pole väga ilusaid neiusid ka. Ukraina oli enam-vähem, edasi loomulikult ei saanud. Šotimaa isegi sai. Aga lähen kritiseerin nüüd lähemalt ja söön jälle kooki. Siis olengi varsti sama pontsik kui üks äraeksinuke missivõistlustel:)

Kommentaare ei ole: