laupäev, september 23, 2006

Oh aktiivsust..:P

Teatasin küll eile juba poole päeva ajal, et ma enam kuhugi ei lähe(pärast Exceli-jama oli tuju kehv) aga siiski veeti mind veel puhta pimedas toast välja. Õigemini oli mul mugav võimalus minna, muidu poleks viitsinud. Laululaval käisin. Tegelikult küll peamiselt AHHAA näitusel, mis seekord endale seal koha leidnud on. Päris huvitavaid vidinaid sai kokku-lahti harutada ja igasuguste leiutiste kohta lugeda ja palju-palju muud. Ma nagu mäletasin ajalootunnist, et papptops leiutati 1903(või 1908:P). aastal aga seal oli kirjas, et 1907. Või oli too, mida mina mõtlen hoopis Coca-Cola aasta... Aga, jah, huvitav oli. Ja mul jäid pooled asjad oma käega proovimata, sest esiteks oli liiga palju rahvast(jäätise olid ka kuradid minu eest ära söönud:P) ja teiseks ei meeldiks mulle tolle vastupidiselt funktsioneeriva lenksuga jalgrattaga kõigi inimeste ees ümber lennata. Üldse ei meeldiks kukkuda tegelikult, üks sai päris haiget. Ja Segway(oli sellise nimega? ega mina ei tea, vend ütles:P) jaoks pole mul vist ka piisavalt tasakaalu. Aga see võiks päris kasutatav leiutis olla-nagu elektriline tõukeratas, mida tõugata pole vaja ja mis kaldub ümber pigem ette-taha, kui paremale-vasakule küljele. Eks ta natuke kallim ole kui keskmine jalgratas, öeldi, et nii umbes 75 000 a nõudlus suureks läheks ja tootjate konkurents tekib, küll siis löövad hinnad alla.

Telekas olevat Teadlaste Ööl Timbut näidatud. Mina ei näinudki:( Lähme talle ikka kunagi külla!

Kas Eestis levib mingi üldine Interneti maasolek või? Mul jube tihti jamab, emme töö juures ka ja kuuldavasti veel mõnedel. Nagu mingi nakkushaigus...

Täna täitsin ma lõpuks ühe oma plaanikohase asja ka ära. Nimelt käisin ma tennist proovimas. Palju rahvast polnud, nii et sai täitsa korralikult kõksida ja ma sain trenniaja ka teada, nii et ehk lähengi. Regina otsib ju ka endale trenni, ta võiks kaasa tulla. Seal pidavat kõik algajad ja kobad olema, nii et mul poleks isegi eriti põhjust põdeda. Ainuke asi on see, et parema käe ranne jääb üsna kähku valusaks, nii et vaatame, kas ma homme kirjutada ka saan. Klaviatuuril on ka sihtimine täitsa kunst:p

Ja nüüd asun ma presidendivalimisi jälgima. Hetkel pole mul absoluutselt aimu, mis toimub.

Kommentaare ei ole: