esmaspäev, september 25, 2006

Ootused on nüüdsest keelatud!

Täitsa jama. Käisin täna siis oma esimeses tennise trennis ära. Ootused olid suht kõrged, sest laupäeval oli päris lõbus ja tõesti treeniv poolteisttund. Ja ma küsisin ju veel ekstra, et kas on kuri treener?! No ta otseselt kuri ei olnud, küll aga väga ülbe ja suhtus kõigisse väga halvasti. Mina küll ei ütleks sellise viimase aja Siimu maneeriga "No kuidas sa reketit hoiad? Kas mina hoian nii, kas sa ei näe kuidas mina hoian või?" nii väikestele lastele! Enamik pätakaid oli seal minust umbes poole lühemad, nii et mina imestasin üldse, et kuidas nad reketit käes jõuavad hoida. Ja siis selline treener...Tal on vist enesehinnanguga probleeme - pole oma oskustes eriti kindel, aga samas tahab, et teda ässaks peetaks ja siis tulebki selline nõme inimene kokku. Võib küll see sinu naaber olla:P Ta oleks võinud juba laupäeval siis ise kohal olla, ma poleks oma plaane niipidi sättima hakanudki. Väga kurb. Aga samas saan ma nüüd ehk oma nimekirjast järgmise põneva tegevuse oma nädalaplaani paigutada:)

Natuke toredamatest teemadest ka. Ühiskonnaõpetuse tunnis korraldasime me valimised:) Valida sai küll ainult erakonda, sest valimisnimekirjad pole veel valmis, aga üldine eelistus tuli sellegipoolest välja. Meie klassi enamus pooldas nimelt 17 häälega Reformierakonda, Sotsiaaldemokraadid said 6 ja Isamaaliit/Res Publica 8 häält. Keskerakond jäi puhta ilma:( :P
Sellised interaktiivsed tunnid on ikka väga mõnusad. Kui mingi diskussioon tekib, siis meeldib mulle seda loomulikult jälgida, mitte sellest ise osa võtta, aga võiks siiski öelda, et mulle meeldivad diskussioonid. Ja plakatite tegemine oli ka väga lõbus, kui ma oleks ainult täpselt ülejäänud rühmakaaslaste visioonile pihta saanud:P Eeva-Liisale tuleb nüüdsest alates tihedamini klassile rühmatöid esitledes sõna anda!

Ma väga loodan, et selle matemaatikaasjaga sai nüüd lõpuks ühele poole.
Oi, ja purgid tuleb üle vaadata!
Sa ütle mulle siis, kui sulle soome keele asjus kirjutatakse, onju! Sest ülehomme on ju viimane päev registreerimiseks..

Kommentaare ei ole: