esmaspäev, september 11, 2006

Kogu kupatus

Seened said tänaseks määratud. Huvitav, mitu nendest, mis potti pandud sai, tegelikult mittesöödavad on.. Peaks ütlema, et ma olen ikka tõsine seenesõber vist:P Vaatan, uurin, lödistan - eks näis, kas pärast söömiseks ka läheb. See on vist nagu mõnes õelas ämma-anekdoodis, et ettevalmistus on piisavalt mürgine, et lõpptoodet mitte ise süüa, kuid soovimatutele isikutele sobib ideaalselt. Samas, minu uue suhtumise juures ma arvatavasti siiski üritan vähemalt, sest mõne toiduaine mitte mittesöömine on vaid psühholoogiline probleem.
Aga tegelikult ütle mulle parem üks inimene, kes kell kaksteist öösel kooki-jäätist sööb!

Ja eilsest nii palju, et plaadiesitluskontsert Lutsu Teatrimajas oli väga tore:) Ära nüüd imesta, kui ma midagi ebamäärast ümisedes ringi käin. Needsamad pöllud, pöösad...ja kölin:D Aga kuna sa viisi ei tea, siis sa ehk ei saa pihta, kui mööda ma tegelikult ulun:P Ja ma hakkan iga hetkega järjest rohkem kadestama andekaid inimesi!! Neil pole mitte ainult üks suur ja peamine anne, vaid nad oskavad peaaegu kõike.
Ja Tanel Padar sai kunagi standardimeistrikatel neljanda koha...

1 kommentaar:

Suule ütles ...

See kõige esimene jalg tuletab oma tüseduses mulle "T&Õ" IV proua Itami jalgu meelde:P Aga kui nüüd armidest rääkida, siis ma ikka imestan kui lollid mõned inimesed on! Korra teed midagi sellist ja siis terve elu kannatad. Seda muidugi juhul, kui mõistus üldse kunagi koju tuleb.

See teine leht on täitsa tujutõstja! Polegi ammu selliseid pärleid kellegi suust kuulnud. Ma arvan ka, et raamatulugejaks peab sündima,(isik nr 7) kuida siis ültse mudu:P
Ja mind ka lugejad väga ei häiri!:D(isik nr 9)
Isik nr 12 alustab paljulubavalt, aga see oli vist kogemata, sest teises lauses on vist point.
"Minu meelest on lugemine kasulik ja seda ei ole kasulik unustada sest uuesti selgeks saamine on raske." - minu hetkelemmik.
Ja viimane sõnavõtt oli vist kõige sisukam, magustoit jäetakse ju ikka viimaseks;)
Neid geniaalsusi tuleks kevadel lõpukirjandis kasutada!!

PS! Kas meie olime ka 9nda lõpus sellised lambad? Kui järele mõelda, siis oli see ikka väga hiljuti, nii et jääb kahtlus, kas me mitte siiani pole..