esmaspäev, september 11, 2006

911

Millegipärast tuleb mul kohe meelde kunagise "Päästja koolikella" lõik, kus Keegi nr1 (ma nimesid ei mäleta:P) kukkus kokku, Keegi nr2 hõikas "Call 911(ehk siis umbes nainwannwann)!" ja Keegi nr3 küsis selle peale "What's the number?". Aga see selleks.
Mul mingeid väga isiklikke seoseid selle numbrikombinatsiooniga pole, kuid mu mälusopis on isegi midagi viie aasta tagusest ajast. Selleks ajaks oli mu aju isegi juba toimima hakanud;)

Ma ei tea, mis mul viga on, aga mu silmamunad valutavad:( Liiga vähe und? Liiga palju lugemist? Või mõlemad ehk? Varsti tuleb vist need läätsed, mis füüsika vihikusse kritseldatud said, kasutusele võtta. Aga kohustusliku kirjanduse raamatute järjehoidjad pole ikka tagakaanele lähemale liikunud.

Õudne tahtmine on kirja panna ka see õpetaja ideaalkuju, mille me täna avastasime, aga sel juhul peaksid sina aitama seda sõnastada, sest mina lihtsalt ei oska. Samas ei tahaks ka ära sõnuda, sest siis selgub kindlasti kohe varsti(näiteks homme), et oletused osutusid valedeks.

Ja mida rohkem aega ma oma toas veedan, seda rohkem hakkab mulle tunduma, et minust on saamas täielik vaniljelõhnanarkomaan. Päris imelik. Ma lihtsalt istun laua taga mitte midagi tehes ja nuusin lõhna:)

Kommentaare ei ole: