neljapäev, september 14, 2006

Tervislikel, perekondlikel ja isiklikel põhjustel

Kaasajooksiku süümekaid tekitanud koolipäevapoolitus ei osutunudki vajalikuks:( Tundub, et ma teen alati vale otsuse, kui kuhugi minnes midagi sees kripeldama jääb.

Ja selle LU asja kohta..On kaks võimalust: ma olen kas väga nõudlik või äärmiselt totu, aga ma ei leidnud ikka midagi sobivat:( Pinnapealne nagu ma olen, ma küll eriti põhjalikult ei uurinud, aga jäi mulje, et see on rohkem tarkadele ja andekatele mõeldud. Nagu kõik. Nagu alati. Aga sa räägi mulle kunagi, mis sulle endale seal üldse silma hakkas. Ma ju nii tahaksin sinna minna! Juba asukoht on lihtsalt ideaalne:)
Tegelikult tuleks lihtsalt kohale minna, kui õige aeg on ja öelda, et noh, ma olen nüüd siin, mis teil mulle pakkuda on:p

Tegemiste nimekiri pole ikka vähenenud.
Huvitav, kas meie kallis füüsikaõpetaja magabki prillid peas...
Ma ei mõista, kuidas inimestele saab meeldida film "A walk to remember".
Mu hularõngas on kadunud.

Ja üks asi veel. Nimelt seitsmest kolm. Ühe aasta jooksul. That's the way life goes!

Kommentaare ei ole: