kolmapäev, september 27, 2006

Have fun!

Jube kui veniv ja väsitav see nädal on. Ometi sai see matemaatika-maraton läbi! Kolm päeva peale tunde koolis istuda ja mingisuguseid tabeli-graafiku-kvartiili jutte arutada ei ole ikka üldse tore. Eriti veel kui igal õhtul kodus ka arvuti vahendusel sama teha tuleb. Ja eriti kui igal õhtul on nett ära, Excel täiesti tuksis ja diski/CD-värk ei funka. Ja mina olen väga kurb, kui me midagi alla 4 hindeks peaksime saama!

Kõigi nende kolme koolipäeva jooksul on olnud vaid üks aine, mille ajal mul silmad kinni ei vaju(ei pea vist mainima, mis see olla võiks:P). Ülejäänud on tõeliselt tüütud. Mis tund see oligi, kus ma Tom&Jerry silmalauhoidjat katsetasin? Kirjandus? Füüsika? Peaks tegema mingid arvutused, et kui palju kulub pastakat "asjaliku" materjali (ehk siis sellise, mida õpetajad eeldavad, et me üles kirjutame) kirjutamiseks ja kui palju vihikuäärte sodimiseks. Aga selleks nädalaks matemaatikast aitab!

Sotsiaaldemokraadid võiksid mulle mõni päev roosi kinkida. Polegi ammu ühtegi lille saanud.. Kuigi jah, naistepäev on kaugel ja valimised ka, nii et ei tasugi Küüni tänavat pidi koju minna.

Ja tead, mu vend ei teinudki täna vannitoas (ega mujal) mingeid kahtlasi/plahvatusohtlikke katseid, ta helistas niisama, et kus ma nii kauaks jäänud olen:)

Aa, eilsest trennist ka. Ikka päris hea on mingite ootusteta trenni minna. Pigem eeldades, et asi võib palju hullem olla, on tore avastada, et tegelikult polegi:) Uus tantsupartner oli üllatavalt normaalne, pooleliitrine veepudel jäi peaaegu kasutamata ja treener ütles iga natukese aja tagant, et teil peab trennis fun olema, kas on? Juba suhtumiselt ei anna esmaspäevast ja eilset treenerit võrreldagi. Võiks öelda, et interaktiivsus on viimasel ajal mu lemmiksõna ja igasugused interaktiivsed asjad(näitus, Erka tunnid, eilne trenn) väga mõnusad. Igatahes, sellesse trenni lähen ma isegi peale esimest korda tagasi, mitte nagu esmaspäevasesse:P

Ja soome keelde saatsin ma meili ära, nii et ma loodan väga, et sa saadad ka, sest ma tõepoolest ei taha sinna päris üksi minna!

Täna on Nanny 911;P Aga mul pole aimugi, mis kell.

Kommentaare ei ole: