esmaspäev, september 04, 2006

Krooniline hilineja

Taaskord tõdesin, et olen siia ilma hiljaks jäänud. Just lõppes "Mikk" ära. Saade iseenesest ei olnud nii sügavalt puudutav kui ma kartsin, kuid see tunne tuli ikka. Ma ei tea, kas ma olen lihtsalt liiga hilja sündinud, et kõik inimesed, keda ma oleksin väga tahtnud tunda, oma viimaseid minuteid elavad ja ära lähevad, või hakkasin ma lihtsalt liiga hilja mõistma, mida need inimesed tähendavad. Jah, lihtsalt.
Tähtsusetutesse kohtadesse või sündmustele ma üldiselt ei hiline. Isegi kooli pole ma praktiliselt kunagi hiljaks jäänud. Aga kusagil peab ju tasakaal olema.

Mul pole juba tükk aega sõnu, et pikalt kirjutada. Mida pikemalt ma kirjutan, seda rohkem sinu elu ma kulutan. Enda omale ma praegu mõelda ei taha.

Ja ma leidsin kogemata ka oma õpilaspileti üles.

Kommentaare ei ole: