teisipäev, september 05, 2006

Ilu jäävuse seadus e. "Kuu näeb"

Jah, Nerva avamiselt tulin. Ausalt öeldes oli see kõige rohkem emotsioone tekitanud kunstinäitus, kus ma käinud olen. Mitte, et ma just paljudel käinud oleksin, aga rohkem ikka kui ühel-kahel. Igal pildil oli oma nägu, mis meelde jäi, samas on kõik tööd äratuntava talle omase stiiliga. Ma ei hakka oma lemmiktööde nimesid mainima, sest neid oli ligi pool näitust:) Ja millised värvid!! Varjud! Ja detailid! Iga puu, vares, tool ja kuu tuletas mälestusi ärkvele ja inspireeris mõtlema, milline ruum pildi ümber asuma sobiks, mis maalid omavahel seeria moodustavad jne jne.
Igatahes oli väga tore. Ja kunstinäitustel tuleks kogu väljapanek vähemalt kolm korda korralikult läbi vaadata!

Vaata nerva.ee'd ka ;)

Ja et ma ära ei unustaks, siis etv pealt tuleb täna rootsikeelne "Kurjus".

1 kommentaar:

Suule ütles ...

Mina soovitan sul eelarvamused alla neelata ja sammud tipa-tapa Vanemuise kontserdimaja poole sammuma hakata :D