neljapäev, september 28, 2006

Nii võib ju lausa targaks saada ;P

Igasugustele neti- ja lihtsalt arvutijamadele vaatamata jäi eilne sissekanne isegi alles ja läks ka üles. Minu üllatuseks.

Ma tulin just koolist ja viimane oli kirjanduse tund. Rääkisime modernismist, Ristikivi "Hingede ööst" ja lugesime tükikest "Härra Pauli kroonikatest". Sel ajal kihistasid kaks kolmanda pingi snoobi itsitada ja erilised turtsatused käisid hetkedel, mil õpetaja ütles: "Ta ongi ju kaasaja kirjanik" ja "Kas keegi teist on Mehis Heinsaart lugenud?". Küsimuse peale ei kerkinud klassis ühtegi kätt ja need kaks snoobi, kes ei vaevunud õigel ajal kätt tõstma, kujutasid juba ette, kuidas kõik meie eeskujulikud kohe peale kooli raamatukogusse jooksevad:P

Tänase päeva tipphetked olid tegelikult need, mil alumises pikas koridoris kõndides peaaegu oksele oleks võinud hakata. Seda seetõttu, et täna on rebaste rets ja repsid said vahetundide ajal juba käpa lögaseks teha ning kogu ülejäänud kooli vaimuhiiglased kooli kalade, munade ja jahuga õnnistasid. Õhtul ma vist ennast kohale vedada ei viitsi. Pole just eriliselt tore vaatepilt, kui kõik asjasse mittepuutuvad isikud end ikka kuhugi vahele topivad. Mis sellest, et eelmisel aastal, kui meie korraldajad olime, suurt midagi teha ei lubatud ja nüüd võiks "ebaõigluse" tasa teha. Aga jah, ma loodan, et ka kolmandat aastat järjest võidavad roosad(või olid juba meie eelkäijad roosad?). Seekord siis loodusklass. Ja ma loodan väga, et homme on koolis võimalik ka hingata..

Füüsika kallakuga humanitaarklassil jääb homme filosoofia tund ära ja pole just raske arvata, mis selle asemele on pandud:)

Ma leidsin täna koju kobistades Katrini-tee äärest üheainsa võilille! Loodushävituslik nagu ma olen, korjasin ta loomulikult üles:( Olen homme parem kui täna. Loodetavasti.

Ma ei tea miks, aga mul kummitavad täna "Lihtsad asjad". Minu laulusõnadekeskne aju filtreeris kellegi jutust jälle sõnapaari välja ja nüüd ei saa enam lahti. Ja oleks, et ma seda laulu vähemalt viimase kahe (tegelikult võib-olla ka rohkema või vähema) aasta jooksul kuulnudki oleks... Ma lähen nüüd parem õunakooki tegema, äkki siis kaob kummitus ära:)

Kommentaare ei ole: