reede, september 29, 2006

Väike My:"See on nagu jõulupaki avamine!"

Eilne blogilugemisõhtu kulmineerus unenäoga, kus ma ise olin Taanis ja ronisin Outdoor's activities aine tunnis ronimismäe ja puu otsa ning seeni korjama.

Tänane "ülipõnev" koolipäev lõppes ideega minna millalgi päise päeva ajal dressidega Zavoodi, et pärast välja tulles näha, kas inimesed vaatavad meid samasuguste nägudega nagu täna, kui me kehalise tunnist tulles ümber nurga pöörates mingite inimestega peaaegu kokku põrkasime.

Muide, ma saingi mõningase sorimise järel endale Walkingust papud. Mitte küll päris sellised, nagu ma ette kujutasin, aga sellegipoolest.. Ja pärast seda sain veel paksud oranzid sukkpüksid ka. Ma arvan, et mul olid lasteaias ka umbes sellised. Ma olen jälle mingi värvilisusehaiguse küüsis. Sügis käes vist:)

Praegu tuleb ETV pealt "Muumioru lood". Seal õpetati just, et sarkastiline tähendab seda, et kui sa teed valades komistad ja midagi maha kukub ja sa siis peale astud, siis ütleb keegi "Kui sa tantsida tahad, siis tee seda kellegi teise toidu sees!":P See on see nähtamatu Ninniga osa. Mitte, et ma seda lapsepõlvest mäletaksin... Oh, mäletad, kuidas ma põhikoolis sinu laua peale Muumimamma sodisin?:D Kurat, kuidas mulle meeldivad mälestused!!:D

Ja aitäh Timbu fännklaabi eest!:D

Kommentaare ei ole: