reede, oktoober 27, 2006

Kaks päeva jutti

Oeh. Täna oli küll pikk päev. Algas eile hommikul kooliga ja õhtul oli niiöelda klassiõhtu. Üllatavalt huvitav oli - video vaatamine (mul siiani kummitab see "kehalise tunni" "Shake, shake, shake" koht, kus Erka õndsa naeratusega kaasa hüppas), viktoriin, katusel ja keldrikäikudes kondamine ja erinevad seltskondlikud mängud. Ma mängisin esimest korda Maffiat ja pidin kohe kriminaali mängima. Aga päris hea tunne oli, kui teistele ära tegin, mis sest, et algaja õnn. Süüdistusi paaril korral oli, aga kuna ma olen ju koguaeg selline "vaikne ja kahtlase näoga", siis mind väga ei kahtlustatud ja välja ei hääletatud. Täna pani mind muigama see, kui mõned käisid ütlemas, et tegelikult ma teadsin küll, et sina mahvia oled:P Eks surunud siis oma arvamus teistele ka peale, sõnakad aktivistid nagu nad on! Ja tore näha, et aju kella kolme ajal öösel päris funktsioonitu ei ole:D Kuigi, jah, oleks mälu ka, siis oleks tunduvamalt lihtne. Aga äkki siis poleks kaif ka, kui üldse pingutama ei peaks.. Igatahes mulle meeldis, selline parajalt psühholoogiline ja intelligentne mäng:)

Kui kunagi varem klassis arutasime, mis mänge või tegevusi kavasse võtta, siis tuli neid kõvasti rohkem, kui me tegelikult teha jõudsime. Rahvas vajus enamasti umbes kolme paiku ära, me Ann-Leenaga töllasime siis kahekesi ringi - mängisime kaarte ja ajasime juttu. Mäka otsustas ka lõpuks tunniks ajaks magama minna ja siis ma jäin puhta üksi. Mõnus on kusagil kohas, mis on tavaliselt avalik, täiesti üksi ja pimedas ringi komberdada ja kuulata, kuidas mõni kuskil aatriumiaugus norskab.

Hommikul oli äge näha, kuidas padjanäod järjest üles tõusma hakkasid ja muudkui undasid, et tahaks edasi magada. Filosoofia tunni ajal "vaatasime" mingit filmi, enne selle algust ütles Jürka jälle, et kui tahate, siis võite magada, aga ärge juttu ajage. Ma arvan, et seda pakkumist kasutasid peale minu veel paljud.. Nii et umbkaudu pool tundi sai tukkuda ka.
Kunst läks täna kuidagi märkamatult kähku, esimese tunni ajal kirjutasin ma umbes kolm lehekülge konspekti ja teise tunni ajal läksime kunstinäitusele. Täna toimusid üldse pooled tunnid väljaspool koolimaja. Ühiskonna ajal läksimegi kohtumajja, kus meile näidati erinevaid kohtusaale ja arestikambreid ja arhiivi ja ... Erka küsis sellelt pressiesindajalt igasuguseid toredaid küsimusi, nii et ta sai jälle vastata:" Vot ma tegelikult seda täpselt peast ei teagi, seda tuleks küsida nende inimeste käest, kes konkreetselt sellega tegelevad. Ja see sõltub paljudest erinevatest asjadest". :P Aga ega polnud ka tema asi teada, mis neil täpselt selle laega juhtus, mis läbi tilkus või kuidas mingi ukselukk toimib vms. Ja väga lõbus oli jälgida teiste näoilmeid - osad tegid nägusid, et kuidas ta loll midagi ei tea ja teine osa oli magamajäämise äärel, mõni üksik muigas mõlemite üle.

Aga nüüd tahaks küll magada tegelikult.

Kommentaare ei ole: