neljapäev, oktoober 26, 2006

Meestest 2

Kui jutt juba meeste peale läks, siis jätkame. Koolist tulles sõitis minust peenekondilisel linnarattal mööda üks stiilne noormees, kellel oli peas must soni, seljas tume pintsak, mille hõlmad tuules lendlesid ja mille all oli punane kõrge kraega pusa. Tundub ehk väga tavaline, aga ta sobis sinna Toomemäe kollaste lehtede vahele erakordselt hästi:)

Erka nägi täna kuidagi teistsugune välja. Ma täpselt ei saanud aru, mis muutunud oli, aga pakuks, et juukseid oli veits pügatud. Ja ma tahaks tumerohelist velvetkuube tagasi..

UV on ikka väga sõbralik inimene. Enne viimast tundi ütlesid poisid(pane tähele, et kindlasti mitte teemasse sobivad mehed, vastutustunde vahe on sees!), et pärast tunde peame fotoarhiivi materjale kusagilt ülevalt alla tassima ja sortima-uurima. Kuna viimased tunnid olid kehalised, siis jäid poisid kuhugi jube kauaks mökutama(kui nad üldse ära ei unustanud ja koju ei läinud) ja kuna Mõni on haige, siis ma pidin üksi aega parajaks tegema ja passisin UV kabinetti viiva trepi juures pingil. Ta tuli alla, et kuhugi minna, ja nägi, et ma seal istun, ning tegi juttu. Selgus, et meie ülesannet, mis paberil kirjas on, muudeti natuke, aga kuna täna kedagi peale minu kohal polnud, siis räägib ta sellest täpsemalt homme kell 10.35 kui me uuesti kokku saama pidime.

Mökutamise ajal klõpsisin korraks arvutist oma postkasti lahti ja seal oli kiri swingiringilt - kutsusid 27.dal Illegardi vaatama/liigutama. Seda lugesin ma juba lehest ka, nii et polnud uudis, kuigi väga meelitav, et nad niimoodi isiklikult ühendust võtavad. Mulle hakkas silma hoopis see, et meili saanute nimekirjas oli ka õpetaja, kelle meiliaadressi lõpp on yahoo.fr ja kes mulle alati teisipäeviti pärast trenni lõppu nii toredasti tere ütleb;)

Ja Hannest on viimasel ajal lausa mitu korda päevas näha. Mul on tema üle jube hea meel, nad näevad selle repsuga nii armsad välja:)

Kommentaare ei ole: