reede, oktoober 13, 2006

Reede 13

Nonii, pole jube kaua kirjutanud:p Aga ega midagi eriti põnevat pole vahepeal ka toimunud.
Täna oli siis esimene arvestus. Nagu ikka pannakse kõige kirvema materjalimahuga arvestused alati esimeseks:) Aga noh, lootus on sellel, et järelarvestus on alles mõne aja pärast:P Õpetaja jagas meile kommi, ei tea kas tänase kuupäeva puhul..
Ülejäänud koolis oldud aeg oli eriti mõttetu.

Pool tundi tagasi saabusin Viljandist. Käisime Ugalas "Keisri hullu" vaatamas. Mulle suht meeldis. Tekitas tahtmise raamat ka ikka läbi lugeda:P Aga vaevalt, et ma arvestuse ajaks jõuan.. Igatahes etendusest niipalju, et olid mõned kavalalt lahendatud kohad ja näitlejad ei mänginud üldsegi nii halvasti kui mõni(meie õpetaja nimelt) arvas. Prominentset rahvast oli ka vaatamas, paar Siimu näiteks;)
Ja üks asi pani mind täitsa imestama. Nimelt see, et asjaga absoluutselt mitte kursis olema pidanud inimene küsib minult:"Kas su õde on seda etendust vaatamas käinud?". Mille peale mina suurest ehmatusest vastan nii, nagu asi on. (Eks ma sulle, Silja, räägin millalgi lähemalt.)

Aga ma olen väsinud. Vaatamata täiesti arvestatavatele öötundidele ja tänase-eilse pooletunnistele suigatustele. Nii et head ööd:)

Kommentaare ei ole: