teisipäev, oktoober 24, 2006

Elu nagu filmis

Eile õhtul oli jube kehv olla. Kurk ja pea ei suutnud kokku leppida, kumma kord valutada on, ning vasardasid korraga. Pärast kuuma vanni istusin terve õhtu lihtsalt teki sees teleka ees, sõin pikavarrelise lusikaga mett ja jõin teed, ning vaatasin filmi "You've got mail", kusjuures alles kolmandat korda. Ma mõtlesin, et olen vist kümne aasta pärast nagu too "Kuutamolla" naine(, ainult et istun mõnikord filmivaatluste vahel ka arvutis, et lugeda fraasi "No new mail!"). Ausalt öeldes ma ei teagi, kas see nii paha oleks. Ma tahaksin ka töötada väikeses armsas raamatupoes ja lastele jõulujutte ja meesaia pakkuda(see oli nüüd mingi lisanditega kombinatsioon nendest filmidest) ja siis koju minnes mõelda, et elus on veel häid asju:)

Meg Ryan ütles eilses filmis, et mõnikord on elus mingi situatsioon, mis meenutab mõnd raamatut(minu puhul ka filmi), aga kas ei peaks mitte vastupidi olema? Njah.. Asi on vist ikka suht hull, kui isegi sellised (laiatarbe) filmid mu sentimentaalseks teevad..

Ja raamatutega seoses: ostsin täna raamatukogu odavmüügilt 7 raamatut, kogumaksumusega 28.-, mis teeb iga raamatu keskmiseks hinnaks 3 krooni. Ainult et enamus neist olid 1-kroonised. Ja rootsikeelsed. Vaheajaks veits lugemisvara ka;)

Kommentaare ei ole: