laupäev, oktoober 07, 2006

Viimane võimalus

Kuigi kunagi oli juttu, et läheme lausa 4-5-liikmelise pundiga swingima, olin mina siiski ainus, kes end kohale vedas. Vaatamata vahele jäänud ja hilinenud bussidele jõudsin ikkagi liiga vara kohale(ei kasutanud oma alaealisesestaatust ära) ja jõlkusin 3-4 korda majast mööda ja mõtlesin isegi, et ma sisse ei lähe, sest ühtegi inimest ei suundunud ukse poole. Aknast sisse kiigates tundis miski väga jive'i moodi ja tuli nats julgem tunne. Kui neli minutit alguseni aega oli, nägin, et üks noormees üritas kinnisest uksest sisse pääseda ja asus tagumist ust otsima, nii et ma siis läksin ikka ka.
Kokku oli peale minu kohal veel 2 meest/poissi, 2 naist/tüdrukut ja kummastki soost üks treener. See, et omal partnerit kaasas polnud, ei osutunudki probleemiks, sest me vahetasime pidevalt partnereid ja keegi(peale naistreeneri) ei pidanudki üksi tantsima. Pooleteise runniga jõudsime õppida kahte tantsu, mille sammud tuleksid mul peaaegu meelde, kui õige muusika taustaks oleks.
Tunni alguses näidati meile erinevatest swingtantsudest filmilõike, mis ei näinud just eriti head välja. Ma ütlekski, et swingtantsud on visuaalselt suhteliselt inetud, aga ise kaasa teha oli päris lõbus. Täitsa kahju kohe, et ma ei saa edaspidi seal käima hakata:( Eks ma siis lähen kunagi kümne nädala pärast Illegardi vaatama, palju nad selgeks said selle kursuse jooksul. Seal pidavat mingi esinemine tulema, kus päris swingorkester muusikat mängib.

Aa, ja ühes filmis näidati, kuidas üks 90-aastane mustanahaline onu koos oma 18 aastat noorema pojaga Shim sham shimmy't tantsis:P Ja tants(vist balboa), mille jaoks ühel paaril kulub umbes 0,5 ruutmeetrit, oli sama kummaline kui too, mida videol tantsisid üle 50-aastased mees ja naine, kes olid nähtavalt ülekaalulised. Üks treener mainis, et see tants käibki kõhud koos, et paberileht ei tohiks maha kukkuda, ja kellel suurem kõht, sellel lihtsam tantsida. Kokkuvõtteks võiks öelda, et swingtants on jube hea näide mittediskrimineerimisest.

Muide, kui ma bussi ootasin, siis istus peatuse üks umbes nelja-aastane poiss, kes teatas oma vanaemale tähtsalt: "Tead, pilved on hästi külmad!". Vanaema küsis:"On või?". Poiss:"Jah, vähemalt siis, kui Päike nende taga pole." Targad lapsed meil tänapäeval.. :)

2 kommentaari:

Suule ütles ...

Noh, ega minagi sellest just väga kaugel polnud:P
Aga ma hakkan harjuma individualismiga juba. Nagunii ei saa kõiki asju kellegagi koos teha ja on vaja harjutada tulevase elu jaoks mitte-memmekust. Kusjuures, mulle õudselt meeldib üksi teatris käia:) Nii et ära pahanda, kui ma sind kaasa ei kutsu:P

Suule ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.