teisipäev, oktoober 10, 2006

Slow, slow, quick, quick :D

Heh, trennist tulin. Hull pauer on sees:D Mack the Knife kummitab ja jalad tõmblevad pidevalt, naeru on raske tagasi hoida. Jube lahe ikka, et mul see trenngi veel on:D Partner pole ka hullu, suhtumine on suht sama nagu mul (ah, läks valesti, siis läks, mis sest ikka!), vaat, et mina olen hullemgi katsataja kui tema. Mõistab nalja isegi:P
Ja treener on loomulikult üle kõige! Ma pole vist kunagi käinud sellises trennis, kus absoluutselt pinget pole. Täna oli tõsiselt FUN olla, isegi minu suhe sambaga hakkab veits paranema;)

See laps, kes reedel pilvedest filosofeeris, oli täna jälle bussi peal:)

Kui trenni sõitsin, siis olid bussis paar väikest neiukest seelikukestega ja rääkisid: "Kas sa Veikot telekas nägid?"-"Jah, tead, ma helistasin ka neli korda!"-"Aga mina helistasin viis:)" jne Tekkis tahtmine sekkuda, vaatamata sellele, et mul poleks midagi öelda olnud, aga lihtsalt, et ma nägin ka või nii:P Aga Gerli tantsis palju paremini kui Vilja. Ja tegelikult on kogu asi hoiaku taga kinni, st et kui tantsida ei oska, siis hoia ennast ilusasti ja küll partner "lükkab" ja kogu kupatus näeb hea välja. Kui hoiak on kehv, siis võid ükskõik kui hästi tantsida, ikka näeb jama välja. Nii, et selg sirgu-kõht sisse-pea püsti-õlad alla ja ongi kõik korras!:D
Päris äge oleks ka korra niiviisi profiga tantsida..

Igatahes, kui bussist maha tulin, siis nägin meie klassijuhatajat sellesse poodi sisenemas, mis mulle tee peale jääb. Ei saa ikka kusagil koolist rahu:P

Üks habemik soovitas kunagi: "Õppige, õppige, õppige nagu hull", aga kahju küll, kui nii palju muud head-paremat on teha, et kohe kuidagi ei viisti:P

Söööööööma!

Kommentaare ei ole: