teisipäev, oktoober 24, 2006

Oh mind matemaatikut

Selle asemel, et oma matemaatikaülesannete risttahukaid ja muud sellist, mida ma ei oska ega viitsi, vorpida, tegin ma järjekordselt venna puhul ühe kasvatusliku vea, nimelt lahendasin kaks tema matemaatikaülesannet ära. Üllatavalt lihtsad olid. Ja ma veel arvasin, et meestel on matemaatilist taipu juba loomulikkusest rohkem!:P
Matemaatikaga seoses tuleb meelde, et kui ma arvestuseks õppisin, siis jäi mulle ette selline ülesanne:
Lapse käes on 4 kaarti tähtedega A, E, K, R. Mitmel viisil saab laps neid kaarte järjestada? Mitu tähendusega sõna võib tekkida? Esialgu saan, et 4!=24 ja siis on vaja nendest 24st tähendusega sõnu otsima hakata. Teada on, et neid peab olema 6. Nii et: KERA, EKRA, KARE, KREA, KRAE, ERAK, EKAR, KAER, KEAR, ERKA? :p

Kommentaare ei ole: